Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Monnari SS2017 (fot. mat. prasowe)

Monnari SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Cropp SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)
Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Moda która napędza chęć do życia: inspiruje, prowokuje, zachęca do łamania tabu, tańca i szaleństwa. CROPP prezentuje nową kolekcję na tle tętniącej życiem egzotycznej metropolii, w atmosferze luźnej zabawy i radości z codzienności.

Damska linia skoncentrowana jest wokół ciała – dużo tu seksownych, podkreślających figurę fasonów, o wyraźnie sportowym charakterze. Nie zabrakło też miejskich basicków – są T-shirty, dresy czy dżinsowe kurtki nawiązujące do estetyki lat 90-tych. Ostry styl przeplata się z miękkimi, pastelowymi kolorami i motywami egzotycznej plaży, których nadruki zdobią topy i kostiumy kąpielowe. To moda dla akceptujących swoje ciało, zadowolonych z życia i kochających wszelką aktywność kobiet.

Męski look CROPP nawiązuje do czarnych ikon popkultury, motywów gangsterskich/ gotyckich i offowej mody z ulic wielkich miast. Najważniejszy poza unikalnym stylem jest luz i wygoda, która pozwala na swobodę w uprawianiu sportu, czy aktywnym spędzaniu czasu. To barwna, street style’owa propozycja dla chwytających chwilę indywidualistów, którzy nie lubią się nudzić.

Pełną rozmachu sesję zrealizowano w favelach i plażach Rio de Janeiro. Ze zdjęć i filmu bije fascynująca energia. CROPP hipnotyzuje egzotyką i oryginalną stylistyczną. Widzimy miks inspirujących scen, gdzie nie ma miejsca na banał czy sztampowe rozumienie mody, popkultury. Kampania i video promujące nową kolekcję nawiązują do wakacyjnego czasu imprez, potrzeby korzystania ze słońca i uroków lata – nie mogło więc zabraknąć kilku stylizacji odpowiednich na plażę czy letnie festiwale.

Autorem zdjęć jest Bartek Wieczorek, film nakręcił Florian Malak, a zmontował Sebastian Mialik. Za produkcję odpowiedzialni byli: SHOOTME, Rafał Dąbrowski i Arkadiusz Dudkowski z Cropp. Stylizacje przygotowała Iwona "Starka" Łęczycka, a o makeup zadbała Marianna Jurkiewicz. Funkcję art directora sprawował Bartłomiej Stefanowicz.

www.cropp.com

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Czy aranżacja sklepu może utrudniać zakupy?
Znana marka, nowa kolekcja, atrakcyjne ceny… A jednak coś ut...
wtorek, Maj 23, 2017 - 12:28
Kolekcja Gold Label marki Liu Jo S/S 2017
Lato to sezon niezapomnianych przyjęć w ogrodzie, romantyczn...
wtorek, Maj 23, 2017 - 12:00
Podstawowe informacje o antykoncepcji hormonalnej
Jakie są rodzaje antykoncepcji? Którą metodę warto stosować?...
wtorek, Maj 23, 2017 - 11:44
Jak urządzić salon w stylu angielskim?
Styl angielski oczarował wielu projektantów, stylistów wnętr...
wtorek, Maj 23, 2017 - 11:12
(665)
(525)
(522)
(515)
(389)
(368)
(328)
(293)
(261)
(249)
(224)
(204)
(161)
(150)
(115)
(108)
(98)
(92)
(90)
(86)
(83)
(74)
(74)
(71)
(69)
(69)
(69)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Taranko SS 2017

Taranko SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Calzedonia SS 2017

Prosto w serce - walentynki z Calzedonia (fot. mat. prasowe)

Puma SS 2017

Puma SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Orsay SS 2017

Orsay SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Top Secret SS 2017

Top Secret SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Top Secret SS 2017

Top Secret SS 2017 (fot. mat. prasowe)