MOHITO Gold Label AW 2016 (fot. mat. prasowe)

MOHITO AW 2016

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Puma AW 2016

& Other Stories AW 2016 (fot. mat. prasowe)

& Other Stories AW 2016

Marlu AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Marlu AW 2016

MOHITO x Minnie Collection AW 2016 (fot. mat. prasowe)

MOHITO AW 2016

Impress Me AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Impress Me AW 2016

Karlie Kloss i Jourdan Dunnw kampanii LIU JO AW 2016

LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)
LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Karlie Kloss i Jourdan Dunn znowu razem! Dwie wspaniałe top modelki zostały gwiazdami jesienno-zimowej kampanii marki Liu Jo. Gwiazdy modelingu od lat są przyjaciółkami, rozumiejącymi się bez słów zarówno w życiu codziennym jak i na planie zdjęciowym – ich przyjaźń jest nierozerwalna i wyjątkowa. Są idealnym ucieleśnieniem przesłania Liu Jo na ten sezon - #strongtogether

Podstawą nowej kampanii #strongtogether jest kobieca siła i przyjaźń przeradzająca się we wsparcie oraz wspólne przeżywanie chwil. Obydwie modelki podkreślają: "Wspieramy się bez przerwy. Czasami jesteśmy silniejsze niż nam się wydaje a wspólny sukces jest oczywiście łatwiejszy do osiągnięcia".

Gwiazdy kampanii stanęły przed obiektywem amerykańskiego fotografa – Christiana MacDonalda. Sesja skoncentrowana jest na modelkach przedstawionych w ciepłej, domowej atmosferze. Nastrój nadchodzącego sezonu odzwierciedla elegancka i nowoczesna kolekcja na sezon jesień/zima 2016 w wyjątkowym stylu easy-chick.

Cristiano Sturniolo, Globalny Dyrektor Marketingu i Komunikacji Liu Jo: “Jest to kolejna kampania, która ma silne podstawy i odzwierciedlenie w życiu kobiet. Potęga relacji między dwoma przyjaciółkami i ich nadnaturalna siła są już legendarne. Karlie i Jourdan wyróżniają się nadzwyczajnym dopasowaniem do DNA marki Liu Jo oraz kolekcji, która jest ukoronowaniem unikalnego przesłania i wartości wyznawanych przez markę

Trzy linie kolekcji:

Na zdjęciach głównej kolekcji Black Label zobaczyć możemy zgrany duet Karlie i Jourdan. Linię White Label reprezentuje Jordan, podczas gdy Karlie zobaczymy w kolekcji Blue Denim, która świętować będzie wielką premierę nowego modelu jeansów - Amazing Fit. Nowość wywodzi się z kultowego fasonu Bottom Up. Amazing Fit posiadają idealny krój modelujący sylwetkę uwypuklając pożądane kształty dzięki zastosowaniu pół-rozciągliwego jeansu.

Fotograf: Christian MacDonald
Stylista: Maya Zepinic
Stylista Fryzur: Renda Attia
Make Up: Petros Petrohilos

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Dekoral: trendy dekoratorskie na 2017 rok (fot. Dekoral)
Trendy dekoratorskie ewoluują. Zmieniają się style, faktury...
czwartek, Styczeń 19, 2017 - 09:18
Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)
Triumph z przyjemnością przedstawia nową kampanię na sezon w...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:23
Kolagen kolagenowi nie równy (fot. mat. prasowe DuoLife)
O kolagenie sporo słyszymy. Jest to jeden z tych składników,...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:09
Sprawdzone sposoby na ból żołądka (fot. depositphotos)
Ból brzucha może pojawić się w każdej chwili – raz łagodny,...
wtorek, Styczeń 17, 2017 - 12:12
(640)
(515)
(492)
(489)
(380)
(358)
(324)
(284)
(254)
(244)
(205)
(202)
(159)
(148)
(111)
(107)
(97)
(92)
(89)
(85)
(74)
(74)
(71)
(70)
(69)
(69)
(68)
(63)
(58)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Impress Me AW 2016

Impress Me AW 2016 (fot. mat. prasowe)

OCHNIK AW 2016

OCHNIK AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Venis AW 2016

Venis AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Parfois AW 2016

Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)

MOHITO AW 2016

MOHITO x Minnie Collection AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Sinsay AW 2016

Sinsay AW 2016 - Canadian Winter (fot. mat. prasowe)

Unisono AW 2016

Unisono jesień-zima 2016 (fot. mat. prasowe)

Springfield AW 2016

Święta w hiszpańskim stylu ze Springfield! (fot. mat. prasowe)

LIU JO AW 2016

LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Ecco AW 2016

ECCO AW 2016 (fot. mat. prasowe)