Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Prosto w serce - walentynki z Calzedonia (fot. mat. prasowe)

Calzedonia SS 2017

Taranko SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Taranko SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Karlie Kloss i Jourdan Dunnw kampanii LIU JO AW 2016

LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)
LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Karlie Kloss i Jourdan Dunn znowu razem! Dwie wspaniałe top modelki zostały gwiazdami jesienno-zimowej kampanii marki Liu Jo. Gwiazdy modelingu od lat są przyjaciółkami, rozumiejącymi się bez słów zarówno w życiu codziennym jak i na planie zdjęciowym – ich przyjaźń jest nierozerwalna i wyjątkowa. Są idealnym ucieleśnieniem przesłania Liu Jo na ten sezon - #strongtogether

Podstawą nowej kampanii #strongtogether jest kobieca siła i przyjaźń przeradzająca się we wsparcie oraz wspólne przeżywanie chwil. Obydwie modelki podkreślają: "Wspieramy się bez przerwy. Czasami jesteśmy silniejsze niż nam się wydaje a wspólny sukces jest oczywiście łatwiejszy do osiągnięcia".

Gwiazdy kampanii stanęły przed obiektywem amerykańskiego fotografa – Christiana MacDonalda. Sesja skoncentrowana jest na modelkach przedstawionych w ciepłej, domowej atmosferze. Nastrój nadchodzącego sezonu odzwierciedla elegancka i nowoczesna kolekcja na sezon jesień/zima 2016 w wyjątkowym stylu easy-chick.

Cristiano Sturniolo, Globalny Dyrektor Marketingu i Komunikacji Liu Jo: “Jest to kolejna kampania, która ma silne podstawy i odzwierciedlenie w życiu kobiet. Potęga relacji między dwoma przyjaciółkami i ich nadnaturalna siła są już legendarne. Karlie i Jourdan wyróżniają się nadzwyczajnym dopasowaniem do DNA marki Liu Jo oraz kolekcji, która jest ukoronowaniem unikalnego przesłania i wartości wyznawanych przez markę

Trzy linie kolekcji:

Na zdjęciach głównej kolekcji Black Label zobaczyć możemy zgrany duet Karlie i Jourdan. Linię White Label reprezentuje Jordan, podczas gdy Karlie zobaczymy w kolekcji Blue Denim, która świętować będzie wielką premierę nowego modelu jeansów - Amazing Fit. Nowość wywodzi się z kultowego fasonu Bottom Up. Amazing Fit posiadają idealny krój modelujący sylwetkę uwypuklając pożądane kształty dzięki zastosowaniu pół-rozciągliwego jeansu.

Fotograf: Christian MacDonald
Stylista: Maya Zepinic
Stylista Fryzur: Renda Attia
Make Up: Petros Petrohilos

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Moda dosięga również przestrzeni, jakie urządzamy – niezależ...
piątek, luty 24, 2017 - 10:58
Właściwośći herbaty z czystka (fot. depositphotos)
Czystek od lat jest stosowany w medycynie naturalnej. Od set...
piątek, luty 24, 2017 - 10:35
Ubezpieczenie życiowe to bardzo różnorodny i złożony produkt...
czwartek, luty 23, 2017 - 15:33
Trendy wnętrzarskie w 2017 roku (fot. fotolia)
Aranżacja wnętrz ciągle stawia na nowe rozwiązania. Nie inac...
środa, luty 22, 2017 - 14:08
(655)
(520)
(507)
(507)
(385)
(364)
(325)
(291)
(256)
(245)
(217)
(204)
(160)
(148)
(114)
(108)
(98)
(92)
(90)
(85)
(81)
(74)
(73)
(71)
(69)
(69)
(68)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Monnari SS 2017

Monnari SS2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Lee SS 2017

Lee SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Taranko SS 2017

Taranko SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)