Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)

OCHNIK SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Sinsay SS 2017 - Think Pink (fot. mat. prasowe)

Sinsay SS 2017

Taranko SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Taranko SS 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)
OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)

Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odzieży lekkiej i akcesoriów, a w duecie ze skórą po raz kolejny świetnie odnajdują się tekstylia. Wszystko razem tworzy całość, która ujmuje świeżością, klasą i elegancją.

Wyrazisty charakter kolekcji odzwierciedla najnowsza kampania marki. Wiosenne stylizacje odpowiadają czterem inspirującym liniom i zostały w całości stworzone w oparciu o produkty OCHNIK.

Aranżując plan sesji zdjęciowej, zadbano o to, aby scenografia nawiązywała do wzorów i kolorów zastosowanych w kolekcji. Na planie toczy się więc zabawna gra powtórzeń wzmocniona retro-stylem poszczególnych elementów wystroju. Tematem, który łączy wszystkie zdjęcia, są przygotowania do podróży, wyjścia na letni spacer czy wyjazdu na wakacje.

Grupa dobrych znajomych, może nawet rodzina, robi sobie zabawne zdjęcia, zanim opuści dom i pozwoli się ponieść przygodzie. Wszyscy świetnie się przy tym bawią. Mamy nadzieję, że naszym Klientom także udzieli się ten pogodny nastrój – mówi Agata Zwolińska, projektant marki OCHNIK.

Wykonanie zdjęć ponownie powierzono uznanej fotograf Aldonie Karczmarczyk, a bohaterami kampanii uczyniono postacie w różnym wieku. – Tak jak w poprzednim sezonie staraliśmy się zwrócić uwagę na „wielopokoleniowość” naszej kolekcji, dlatego do zdjęć zaprosiliśmy modeli i modelki w różnym wieku. W ten sposób pokazujemy, że nasza marka łączy pokolenia i, tak jak sama moda, w istocie nie ma wieku – dodaje Agata Zwolińska.

Kolekcja OCHNIK na sezon wiosna/lato 2017 trafi do sprzedaży już 1 marca.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Jak prać ubranka dla niemowlaka?
Przygotowanie wyprawki, zwłaszcza dla pierwszego dziecka w r...
środa, Wrzesień 20, 2017 - 08:13
Jak przygotować się do egzaminu maturalnego?
Wiele osób ma duży problem z przygotowaniem się w sposób odp...
środa, Wrzesień 20, 2017 - 07:45
Oglądając telewizyjne programy oraz przeglądając portale int...
piątek, Wrzesień 15, 2017 - 14:35
Tablet, który zadba o oczy
Nowy rok szkolny to nowe wyzwanie dla każdego ucznia, nie ty...
piątek, Wrzesień 15, 2017 - 13:57
(665)
(525)
(522)
(515)
(389)
(368)
(328)
(293)
(261)
(249)
(224)
(204)
(161)
(150)
(115)
(108)
(98)
(92)
(90)
(86)
(83)
(74)
(74)
(71)
(69)
(69)
(69)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Ju Lovi SS 2017

Ju Lovi SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Lee SS 2017

Lee SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Sinsay SS 2017

Sinsay SS 2017 - Sol de Cuba (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Sinsay SS 2017

Sinsay SS 2017 - Think Pink (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Puma SS 2017

Puma SS 2017 (fot. mat. prasowe)