Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Top Secret SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Top Secret SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)
OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)

Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odzieży lekkiej i akcesoriów, a w duecie ze skórą po raz kolejny świetnie odnajdują się tekstylia. Wszystko razem tworzy całość, która ujmuje świeżością, klasą i elegancją.

Wyrazisty charakter kolekcji odzwierciedla najnowsza kampania marki. Wiosenne stylizacje odpowiadają czterem inspirującym liniom i zostały w całości stworzone w oparciu o produkty OCHNIK.

Aranżując plan sesji zdjęciowej, zadbano o to, aby scenografia nawiązywała do wzorów i kolorów zastosowanych w kolekcji. Na planie toczy się więc zabawna gra powtórzeń wzmocniona retro-stylem poszczególnych elementów wystroju. Tematem, który łączy wszystkie zdjęcia, są przygotowania do podróży, wyjścia na letni spacer czy wyjazdu na wakacje.

Grupa dobrych znajomych, może nawet rodzina, robi sobie zabawne zdjęcia, zanim opuści dom i pozwoli się ponieść przygodzie. Wszyscy świetnie się przy tym bawią. Mamy nadzieję, że naszym Klientom także udzieli się ten pogodny nastrój – mówi Agata Zwolińska, projektant marki OCHNIK.

Wykonanie zdjęć ponownie powierzono uznanej fotograf Aldonie Karczmarczyk, a bohaterami kampanii uczyniono postacie w różnym wieku. – Tak jak w poprzednim sezonie staraliśmy się zwrócić uwagę na „wielopokoleniowość” naszej kolekcji, dlatego do zdjęć zaprosiliśmy modeli i modelki w różnym wieku. W ten sposób pokazujemy, że nasza marka łączy pokolenia i, tak jak sama moda, w istocie nie ma wieku – dodaje Agata Zwolińska.

Kolekcja OCHNIK na sezon wiosna/lato 2017 trafi do sprzedaży już 1 marca.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Pomysły na elegancki prezent dla mamy
Na Dzień Matki, urodziny, imieniny czy inną okazję warto ofi...
wtorek, Czerwiec 27, 2017 - 11:54
Oczyszczanie twarzy - pierwszy krok do skutecznej pielęgnacji
Nieprawidłowe oczyszczanie twarzy bądź jego brak powoduje: z...
wtorek, Czerwiec 27, 2017 - 09:17
Syropy Łowicz -  letnie, owocowe OOORZEŹWIENIE!
Ciepło, cieplej, gorącooo! Przyszło lato, a wraz z nim coraz...
poniedziałek, Czerwiec 26, 2017 - 16:35
Bez migdałków, bez problemów
Zadaniem migdałków jest ochrona organizmu przed drobnoustroj...
poniedziałek, Czerwiec 26, 2017 - 16:12
(665)
(525)
(522)
(515)
(389)
(368)
(328)
(293)
(261)
(249)
(224)
(204)
(161)
(150)
(115)
(108)
(98)
(92)
(90)
(86)
(83)
(74)
(74)
(71)
(69)
(69)
(69)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Moodo SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Orsay SS 2017

Orsay SS 2017 (fot. mat. prasowe)

OCHNIK SS 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Monnari SS 2017

Monnari SS2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Top Secret SS 2017

Top Secret SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Ju Lovi SS 2017

Ju Lovi SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Puma SS 2017

Puma SS 2017 (fot. mat. prasowe)