MOODO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

MOODO AW 2016

„Labour of Love” – niezwykły debiut marki WEAVE (fot. mat. prasowe)

WEAVE AW 2016

Gerry Weber AW 2016

Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)

Parfois AW 2016

Simple CP AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Simple CP AW 2016

Taranko AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Taranko AW 2016

Parfois AW 2016 - Dom to…

Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)
Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)

Parfois prezentuje po raz pierwszy nową koncepcję kampanii na jesień/zimę 16/17, która zachęca do refleksji nad tym, co znaczy „czuć się jak w domu” i pokazuje jak z punktu widzenia marki można czuć się jak w domu w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.

„Dom jest tam, dokąd zmierzasz”

Bohaterką kampanii jest kobieta, w którą wciela się polska modelka Maria Loks, o której nic nie wiemy, ani skąd przyszła, ani dokąd zmierza. Widzimy ją, gdy znajduje się w budynku Walden 7 w Barcelonie, jednym z dzieł znanego i cenionego postmodernistycznego architekta Ricarda Bofill’ego.

Kampanię zrealizowaną w Barcelonie uwiecznił argentyński fotograf Rodrigo Carmuega. Linie i kolory budynku Walden 7 stanowią tło dla jednej z dominujących w tym sezonie stylizacji – lata 70. Z zaskakującym jak na zimę kolorem oliwkowym, bordo, żółtym czy petrol blue. Ponadto mamy tu zestawienie różnych materiałów takich jak aksamit, brokat, perły czy koronki, które spójnie przenoszą nas w klimat przepełnionych luksusem czasów wiktoriańskich czy stylu boho, lub w klimat epoki poprzez zastosowanie metody color blocking lub wzorów charakterystycznych dla danej dekady.

Zasada, która obowiązuje w tym sezonie to brak reguł. Można łączyć ze sobą dowolnie wszystkie elementy, podkreślając tym samym charakter ciekawej świata i przygód kobiety Parfois, który przejawia się przede wszystkim w czystej, minimalistycznej estetyce z autentycznymi dziełami sztuki designu w postaci biżuterii i torebek stworzonych z wykorzystaniem cekinów, haftów, brokatu czy aksamitu, tak charakterystycznych dla stylu romantycznego czy boho.

Nowością jest kolekcja odzieży, będąca istotnym punktem odniesienia dla nowej koncepcji sklepu i składająca się z typowych zimowych ubrań, jak ciepłe kurtki, długie etole czy futrzane stójki. Odświeżono również kolekcję akcesoriów. Kolekcja zawiera posrebrzaną i pozłacaną biżuterię, a w krajach, w których pozwalają na to przepisy srebrną i złotą. Dzięki temu kolekcja jest bogatsza i bardziej oryginalna.

Marka Parfois nadal stawia na otwieranie nowych concept store’ów i ma obecnie 700 takich sklepów w 54 krajach, dzięki czemu jej klientkom coraz łatwiej wyjść ze sklepu marki z total lookiem Parfois.

Parfois w sezonie zimowym 2016/2017 zachęca każdą kobietę do znalezienia swojego miejsca, swojej strefy komfortu, poprzez dokonywanie zmian i odkrywanie tego co nowe. Zachęcamy do odpowiedzi na pytanie: Co sprawia, że czujesz się jak w domu?

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Dekoral: trendy dekoratorskie na 2017 rok (fot. Dekoral)
Trendy dekoratorskie ewoluują. Zmieniają się style, faktury...
czwartek, Styczeń 19, 2017 - 09:18
Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)
Triumph z przyjemnością przedstawia nową kampanię na sezon w...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:23
Kolagen kolagenowi nie równy (fot. mat. prasowe DuoLife)
O kolagenie sporo słyszymy. Jest to jeden z tych składników,...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:09
Sprawdzone sposoby na ból żołądka (fot. depositphotos)
Ból brzucha może pojawić się w każdej chwili – raz łagodny,...
wtorek, Styczeń 17, 2017 - 12:12
(640)
(515)
(492)
(489)
(380)
(358)
(324)
(284)
(254)
(244)
(205)
(202)
(159)
(148)
(111)
(107)
(97)
(92)
(89)
(85)
(74)
(74)
(71)
(70)
(69)
(69)
(68)
(63)
(58)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Top Secret AW 2016

Andrzejkowe wróżby z Top Secret AW 2016 (fot. mat. prasowe)

LIU JO AW 2016

Kolekcja akcesoriów Liu Jo jesień/zima 2016/2017 (fot. mat. prasowe)

Orsay AW 2016

Orsay AW 2016 - Navy Attitude (fot. mat. prasowe)

Deni Cler AW 2016

Deni Cler AW 2016 (fot. mat. prasowe)

3i AW 2016

3i AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Franchie Rules AW 2016

Franchie Rules - tę markę wybrały Kasia Burzyńska i Maffashion!

Vissavi AW 2016

Vissavi AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Gerry Weber AW 2016

Top Secret AW 2016

Top Secret AW 2016 - Nature (fot. mat. prasowe)

MOODO AW 2016

MOODO AW 2016 (fot. mat. prasowe)