Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Medicine SS 2017

Ju Lovi SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Ju Lovi SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Parfois AW 2016 - Dom to…

Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)
Parfois AW 2016 - Dom to... (fot. mat. prasowe)

Parfois prezentuje po raz pierwszy nową koncepcję kampanii na jesień/zimę 16/17, która zachęca do refleksji nad tym, co znaczy „czuć się jak w domu” i pokazuje jak z punktu widzenia marki można czuć się jak w domu w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.

„Dom jest tam, dokąd zmierzasz”

Bohaterką kampanii jest kobieta, w którą wciela się polska modelka Maria Loks, o której nic nie wiemy, ani skąd przyszła, ani dokąd zmierza. Widzimy ją, gdy znajduje się w budynku Walden 7 w Barcelonie, jednym z dzieł znanego i cenionego postmodernistycznego architekta Ricarda Bofill’ego.

Kampanię zrealizowaną w Barcelonie uwiecznił argentyński fotograf Rodrigo Carmuega. Linie i kolory budynku Walden 7 stanowią tło dla jednej z dominujących w tym sezonie stylizacji – lata 70. Z zaskakującym jak na zimę kolorem oliwkowym, bordo, żółtym czy petrol blue. Ponadto mamy tu zestawienie różnych materiałów takich jak aksamit, brokat, perły czy koronki, które spójnie przenoszą nas w klimat przepełnionych luksusem czasów wiktoriańskich czy stylu boho, lub w klimat epoki poprzez zastosowanie metody color blocking lub wzorów charakterystycznych dla danej dekady.

Zasada, która obowiązuje w tym sezonie to brak reguł. Można łączyć ze sobą dowolnie wszystkie elementy, podkreślając tym samym charakter ciekawej świata i przygód kobiety Parfois, który przejawia się przede wszystkim w czystej, minimalistycznej estetyce z autentycznymi dziełami sztuki designu w postaci biżuterii i torebek stworzonych z wykorzystaniem cekinów, haftów, brokatu czy aksamitu, tak charakterystycznych dla stylu romantycznego czy boho.

Nowością jest kolekcja odzieży, będąca istotnym punktem odniesienia dla nowej koncepcji sklepu i składająca się z typowych zimowych ubrań, jak ciepłe kurtki, długie etole czy futrzane stójki. Odświeżono również kolekcję akcesoriów. Kolekcja zawiera posrebrzaną i pozłacaną biżuterię, a w krajach, w których pozwalają na to przepisy srebrną i złotą. Dzięki temu kolekcja jest bogatsza i bardziej oryginalna.

Marka Parfois nadal stawia na otwieranie nowych concept store’ów i ma obecnie 700 takich sklepów w 54 krajach, dzięki czemu jej klientkom coraz łatwiej wyjść ze sklepu marki z total lookiem Parfois.

Parfois w sezonie zimowym 2016/2017 zachęca każdą kobietę do znalezienia swojego miejsca, swojej strefy komfortu, poprzez dokonywanie zmian i odkrywanie tego co nowe. Zachęcamy do odpowiedzi na pytanie: Co sprawia, że czujesz się jak w domu?

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Jakoś to będzie...czyli szczęście po polsku
Amerykanin wypowie to tak: YAKOSH TOE BENJAY, Hiszpan pewnie...
piątek, Lipiec 21, 2017 - 15:20
Letnie kolekcje - We Are Knitters
We Are Knitters łączy w sobie cechy marki modowej i marki DI...
piątek, Lipiec 21, 2017 - 13:39
Jaki szampon przeciw wypadaniu włosów jest skuteczny?
Wypadanie włosów to bardzo częsty problem, który nasila się...
piątek, Lipiec 21, 2017 - 12:41
Sportowe obuwie na każdą stopę i okazję
Od kilku lat obuwie sportowe robi oszałamiającą wręcz karier...
piątek, Lipiec 21, 2017 - 12:07
(665)
(525)
(522)
(515)
(389)
(368)
(328)
(293)
(261)
(249)
(224)
(204)
(161)
(150)
(115)
(108)
(98)
(92)
(90)
(86)
(83)
(74)
(74)
(71)
(69)
(69)
(69)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Lee SS 2017

Lee SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Sinsay SS 2017

Sinsay SS 2017 - Think Pink (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Orsay SS 2017

Orsay SS 2017 (fot. mat. prasowe)

OCHNIK SS 2017

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017 (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Ju Lovi SS 2017

Ju Lovi SS 2017 (fot. mat. prasowe)