Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Cropp SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Top Secret SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Top Secret SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)
Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Światowy lider wśród marek sportowych – Puma wprowadza kampanię ‘DO YOU’, której zadaniem jest inspirowanie kobiet i zwiększanie ich pewności siebie. Twarzą akcji jest top modelka, aktorka i aktywistka Cara Delevigne, która dołączyła do grona niesamowitych i wpływowych młodych kobiet, ambasadorek marki Puma, na których czele stoi dyrektor kreatywna Rihnanna. 

„Kampania ‘DO YOU’ powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę.” – mówi Cara. „Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą!” 

Cara uosabia wzór kobiety według Puma. Jest nieustraszona, wie jak najlepiej wyrazić siebie. Jej śmiałość i inspirujący styl życia nadają tempa kampanii. Cara jest liderką wśród silnych kobiet, które będą towarzyszyć jej podczas akcji – Mimi Staker, Olivii Boisson z Nowojorskiego baletu, Alexandry Wester i Tatjany Pinto, niemieckich lekkoatletek oraz Leili Consuelo, Ortegi Martinez i Lianmy Flore Stable, kubańskich siatkarek.

Inspiracją do powstania kampanii były słowa Rihanny. „Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem.” – powiedziała artystka. Kampania zachęca kobiety by pozostały wierne swoim ideałom, by tworzyły swoje własne zasady, po prostu by żyły tak jak chcą. Zadaniem ‘DO YOU’ jest zachęcenie kobiet by były pewne siebie, zmotywowane i by nigdy nie szły na kompromisy jeżeli na czymś im zależy. Nic więc dziwnego, że to Rihanna była odpowiedzialna za wygląd kampanii.

Akcja ‘DO YOU’ wprowadza nowe produkty marki, które będą stopniowo pojawiać się w kolekcji dla kobiet, zarówno w sferze produktów biegowych, treningowych, jak i lifestylowych. Wizerunki Cary pojawią się na reklamach marki oraz w sklepach PUMA.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Cropp SS 2017 (fot. mat. prasowe)
Moda która napędza chęć do życia: inspiruje, prowokuje, zach...
poniedziałek, luty 20, 2017 - 09:02
Jak zadbać o skórę noworodka? (fot. fotolia)
Tuż po urodzeniu dziecka chcemy zapewnić naszemu maluszkowi...
poniedziałek, luty 20, 2017 - 08:21
Przed każdym wyjazdem zagranicznym, i nie tylko, trzeba podj...
poniedziałek, luty 20, 2017 - 07:49
Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)
Słoneczne kolory, dużo luzu oraz zabawa aktualnymi trendami...
piątek, luty 17, 2017 - 08:47
(654)
(519)
(505)
(505)
(385)
(362)
(324)
(290)
(255)
(245)
(216)
(204)
(159)
(148)
(113)
(108)
(98)
(92)
(90)
(85)
(81)
(74)
(72)
(71)
(69)
(69)
(68)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Medicine SS 2017

Medicine SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Monnari SS 2017

Monnari SS2017 (fot. mat. prasowe)

Sinsay SS 2017

Sinsay SS 2017 - Sol de Cuba (fot. mat. prasowe)

Parfois SS 2017

Parfois RESORT SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Orsay SS 2017

Orsay SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Lee SS 2017

Lee SS 2017 (fot. mat. prasowe)