Impress Me AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Impress Me AW 2016

Gant Footwear AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Gant Footwear AW 2016

Triumph Iconic Essence AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Triumph AW 2016

& Other Stories AW 2016 (fot. mat. prasowe)

& Other Stories AW 2016

Prosto w serce! – sposób na jesienny look z marką Melissa w HEGO’S MILANO (fot. mat. prasowe)

Melissa AW 2016

Venis AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Venis AW 2016

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)
Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Światowy lider wśród marek sportowych – Puma wprowadza kampanię ‘DO YOU’, której zadaniem jest inspirowanie kobiet i zwiększanie ich pewności siebie. Twarzą akcji jest top modelka, aktorka i aktywistka Cara Delevigne, która dołączyła do grona niesamowitych i wpływowych młodych kobiet, ambasadorek marki Puma, na których czele stoi dyrektor kreatywna Rihnanna. 

„Kampania ‘DO YOU’ powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę.” – mówi Cara. „Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą!” 

Cara uosabia wzór kobiety według Puma. Jest nieustraszona, wie jak najlepiej wyrazić siebie. Jej śmiałość i inspirujący styl życia nadają tempa kampanii. Cara jest liderką wśród silnych kobiet, które będą towarzyszyć jej podczas akcji – Mimi Staker, Olivii Boisson z Nowojorskiego baletu, Alexandry Wester i Tatjany Pinto, niemieckich lekkoatletek oraz Leili Consuelo, Ortegi Martinez i Lianmy Flore Stable, kubańskich siatkarek.

Inspiracją do powstania kampanii były słowa Rihanny. „Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem.” – powiedziała artystka. Kampania zachęca kobiety by pozostały wierne swoim ideałom, by tworzyły swoje własne zasady, po prostu by żyły tak jak chcą. Zadaniem ‘DO YOU’ jest zachęcenie kobiet by były pewne siebie, zmotywowane i by nigdy nie szły na kompromisy jeżeli na czymś im zależy. Nic więc dziwnego, że to Rihanna była odpowiedzialna za wygląd kampanii.

Akcja ‘DO YOU’ wprowadza nowe produkty marki, które będą stopniowo pojawiać się w kolekcji dla kobiet, zarówno w sferze produktów biegowych, treningowych, jak i lifestylowych. Wizerunki Cary pojawią się na reklamach marki oraz w sklepach PUMA.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Dekoral: trendy dekoratorskie na 2017 rok (fot. Dekoral)
Trendy dekoratorskie ewoluują. Zmieniają się style, faktury...
czwartek, Styczeń 19, 2017 - 09:18
Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)
Triumph z przyjemnością przedstawia nową kampanię na sezon w...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:23
Kolagen kolagenowi nie równy (fot. mat. prasowe DuoLife)
O kolagenie sporo słyszymy. Jest to jeden z tych składników,...
środa, Styczeń 18, 2017 - 12:09
Sprawdzone sposoby na ból żołądka (fot. depositphotos)
Ból brzucha może pojawić się w każdej chwili – raz łagodny,...
wtorek, Styczeń 17, 2017 - 12:12
(640)
(515)
(492)
(489)
(380)
(358)
(324)
(284)
(254)
(244)
(205)
(202)
(159)
(148)
(111)
(107)
(97)
(92)
(89)
(85)
(74)
(74)
(71)
(70)
(69)
(69)
(68)
(63)
(58)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Top Secret AW 2016

Top Secret AW 2016 - Nature (fot. mat. prasowe)

Orsay AW 2016

Orsay AW 2016 - Navy Attitude (fot. mat. prasowe)

Ecco AW 2016

ECCO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Vissavi AW 2016

Vissavi AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Marlu AW 2016

Marlu AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Sinsay AW 2016

Sinsay AW 2016 (fot. mat. prasowe)

ECCO AW 2016

ECCO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

LIU JO AW 2016

LIU JO AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Unisono AW 2016

Unisono jesień-zima 2016 (fot. mat. prasowe)

MOHITO AW 2016

MOHITO x Minnie Collection AW 2016 (fot. mat. prasowe)