Puma SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Puma SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Monnari SS2017 (fot. mat. prasowe)

Monnari SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Solar SS 2017

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016

Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)
Cara Delevigne - kampania ‘DO YOU’, Puma AW 2016 (fot. mat. prasowe)

Światowy lider wśród marek sportowych – Puma wprowadza kampanię ‘DO YOU’, której zadaniem jest inspirowanie kobiet i zwiększanie ich pewności siebie. Twarzą akcji jest top modelka, aktorka i aktywistka Cara Delevigne, która dołączyła do grona niesamowitych i wpływowych młodych kobiet, ambasadorek marki Puma, na których czele stoi dyrektor kreatywna Rihnanna. 

„Kampania ‘DO YOU’ powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę.” – mówi Cara. „Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą!” 

Cara uosabia wzór kobiety według Puma. Jest nieustraszona, wie jak najlepiej wyrazić siebie. Jej śmiałość i inspirujący styl życia nadają tempa kampanii. Cara jest liderką wśród silnych kobiet, które będą towarzyszyć jej podczas akcji – Mimi Staker, Olivii Boisson z Nowojorskiego baletu, Alexandry Wester i Tatjany Pinto, niemieckich lekkoatletek oraz Leili Consuelo, Ortegi Martinez i Lianmy Flore Stable, kubańskich siatkarek.

Inspiracją do powstania kampanii były słowa Rihanny. „Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem.” – powiedziała artystka. Kampania zachęca kobiety by pozostały wierne swoim ideałom, by tworzyły swoje własne zasady, po prostu by żyły tak jak chcą. Zadaniem ‘DO YOU’ jest zachęcenie kobiet by były pewne siebie, zmotywowane i by nigdy nie szły na kompromisy jeżeli na czymś im zależy. Nic więc dziwnego, że to Rihanna była odpowiedzialna za wygląd kampanii.

Akcja ‘DO YOU’ wprowadza nowe produkty marki, które będą stopniowo pojawiać się w kolekcji dla kobiet, zarówno w sferze produktów biegowych, treningowych, jak i lifestylowych. Wizerunki Cary pojawią się na reklamach marki oraz w sklepach PUMA.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Klimat gorącego lata w kolekcji MOODO
Klimat gorącego lata w kolekcji MOODO to motyw, który najbar...
środa, Czerwiec 28, 2017 - 12:27
Desery kuchni włoskiej – jak je przygotować?
Nie ulega wątpliwości, że od kilku lat kuchnia włoska cieszy...
środa, Czerwiec 28, 2017 - 10:25
Jak urządzić mały balkon?
Każdy mieszkaniec bloku marzy o zielonym ogrodzie, w którym...
środa, Czerwiec 28, 2017 - 09:57
Mom jeans – wielki powrót mody lat 90
Każdy, kto w latach 90. z zapałem śledził losy Kelly i Brend...
środa, Czerwiec 28, 2017 - 09:02
(665)
(525)
(522)
(515)
(389)
(368)
(328)
(293)
(261)
(249)
(224)
(204)
(161)
(150)
(115)
(108)
(98)
(92)
(90)
(86)
(83)
(74)
(74)
(71)
(69)
(69)
(69)
(63)
(60)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje SS 2015

Solar SS 2017

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR SS17 (fot. mat. prasowe)

Moodo SS 2017

Wiosna w kolorze Blue z Moodo (fot. mat. prasowe)

Lee SS 2017

Lee SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Taranko SS 2017

Taranko SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Calzedonia SS 2017

Prosto w serce - walentynki z Calzedonia (fot. mat. prasowe)

Molton SS 2017

Molton SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Unisono SS 2017

Unisono SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Triumph SS 2017

Jessica Hart w kampanii bielizny Triumph (fot. mat. prasowe)

Ju Lovi SS 2017

Ju Lovi SS 2017 (fot. mat. prasowe)

Puma SS 2017

Puma SS 2017 (fot. mat. prasowe)