W ostatni piątek odbyła się jedna z najbardziej modowych imprez w stolicy – Warsaw Fashion Weekend. W programie 20 pokazów czołowych projektantów, w tym najnowsza i zaskakująca kolekcja Macieja Zienia, przygotowana z myślą o otwarciu nowego butiku w Galerii Mokotów.

Trzy dni pełne pokazów mody, prezentacji zapierających dech w piersiach kolekcji polskich i duńskich projektantów, to niezapomniane wrażenia dla każdej fashionistki. Uznani designerzy prezentujący swoje kolekcje na wybiegach WFW każdego roku przyciągają tysiące pasjonatów mody, którzy czekają na swoich ulubionych kreatorów. Szczególne zaciekawienie budziła zapowiadana kolekcja Macieja Zienia, która po raz pierwszy pokazana została podczas piątkowego pokazu. Projektant i tym razem zaskoczył wszystkich przygotowanymi propozycjami. – Ta kolekcja to preludium tego, co nasze klientki będą mogły znaleźć w nowym butiku, który otwieramy w drugiej połowie kwietnia w Złotej Alei Galerii Mokotów. Kolekcja Zień Office to propozycja dla kobiet, które oprócz doskonałej jakości, elegancji oraz wygody, szukają również oryginalności i za pomocą kreacji chcą podkreślać swoją indywidualność w godzinach pracy. – mówi Rafał Tylicki Dyrektor Kreatywny marki Zień. Najnowsze propozycje marki można było obejrzeć podczas głównego pokazu wieczoru.

Zapowiadając otwarcie butiku Macieja Zienia, Galeria Mokotów zaaranżowała z projektantem wspólną przestrzeń wystawową, gdzie będzie można z bliska obejrzeć najnowsze propozycje Zień Office oraz pierwszą kolekcję obuwia Projektanta, Baldowski by Zień. Nie zabraknie tam również innych atrakcji dla pasjonatów mody.

Wiosenna edycja fashion weekendu obfitowała w wiele nowości i niespodzianek. Organizatorzy planują zaskoczyć uczestników nowoczesną aranżacją powierzchni wystawowych, niezliczonymi atrakcjami dla odwiedzających, w tym oczywiście promocjami zakupowymi. Innowacją będzie wprowadzony po raz pierwszy podział przestrzeni na wydzielone strefy fashion oraz nowe: kids i design.

Poprzednie edycje wydarzenia przyciągnęły ponad 40 tys. gości z kraju i z zagranicy, dzięki temu także Warszawa znalazła się na modowej mapie Europy. Na wybiegach Warsaw Fashion Weekend prezentowało się ponad 100 światowych marek oraz wybitnych, uznanych projektantów.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy.
Galeria, należąca do Unibail-Rodamco, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła cztery gwiazdki. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce. Powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100%.