Parfois prezentuje po raz pierwszy nową koncepcję kampanii na jesień/zimę 16/17, która zachęca do refleksji nad tym, co znaczy „czuć się jak w domu” i pokazuje jak z punktu widzenia marki można czuć się jak w domu w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.

„Dom jest tam, dokąd zmierzasz”

Bohaterką kampanii jest kobieta, w którą wciela się polska modelka Maria Loks, o której nic nie wiemy, ani skąd przyszła, ani dokąd zmierza. Widzimy ją, gdy znajduje się w budynku Walden 7 w Barcelonie, jednym z dzieł znanego i cenionego postmodernistycznego architekta Ricarda Bofill’ego.

Kampanię zrealizowaną w Barcelonie uwiecznił argentyński fotograf Rodrigo Carmuega. Linie i kolory budynku Walden 7 stanowią tło dla jednej z dominujących w tym sezonie stylizacji – lata 70. Z zaskakującym jak na zimę kolorem oliwkowym, bordo, żółtym czy petrol blue. Ponadto mamy tu zestawienie różnych materiałów takich jak aksamit, brokat, perły czy koronki, które spójnie przenoszą nas w klimat przepełnionych luksusem czasów wiktoriańskich czy stylu boho, lub w klimat epoki poprzez zastosowanie metody color blocking lub wzorów charakterystycznych dla danej dekady.

Zasada, która obowiązuje w tym sezonie to brak reguł. Można łączyć ze sobą dowolnie wszystkie elementy, podkreślając tym samym charakter ciekawej świata i przygód kobiety Parfois, który przejawia się przede wszystkim w czystej, minimalistycznej estetyce z autentycznymi dziełami sztuki designu w postaci biżuterii i torebek stworzonych z wykorzystaniem cekinów, haftów, brokatu czy aksamitu, tak charakterystycznych dla stylu romantycznego czy boho.

Poprzedni artykułJak wybrać dobre płytki podłogowe?
Następny artykułUbezpieczenie szkolne – nieobowiązkowy obowiązek?