zdrowieJEMY – dlaczego powinniśmy wybierać jogurt prebiotyczny

Chcesz wesprzeć swoje zdrowie? Sięgnij po łatwo dostępne jogurty, które zapewnią Tobie i bliskim ładną sylwetkę i dużo sił na co dzień. Uśmiech gwarantowany a i dobra kondycja zapewniona.

Zdrowie ceni każdy, ale dopiero wtedy, gdy je straci. Brzmi pesymistycznie, zatem dlaczego zabieramy się za nie za późno? Nie doceniamy wartości posiadania dobrego samopoczucia. Wydaje nam się, że skoro nic się takiego nie dzieje możemy jeść i robić, co chcemy. Utrwalamy w sobie także przeświadczenie, że nas choroba nie dotyczy. Przecież wyzdrowiałem – mogę powrócić do starych, złych nawyków. 

Czy nie lepiej jednak byłoby budzić się każdego dnia pełnym sił i wypoczętym? Wtedy wszystko byłoby takie prostsze, osiągalne i bliskie. Nasz organizm, a szczególnie jelita, to jak mawiają nasz drugi mózg. Dobrze o nie zadbać i cieszyć się zdrowiem. Jogurt to bardzo dobry wybór, który zapewni odpowiednią pracę naszym jelitom. Zajrzyjcie na stronę Spółdzielni Mleczarskiej BIELUCH http://smbieluch.pl/pl/konkurs, która przy okazji zadbania o Twój brzuszek przygotowała dla Ciebie specjalny konkurs z tej okazji. 

Jogurt Bieluch zawiera tylko naturalne składniki i pobudza perystaltykę układu pokarmowego, dostarczając mu jednocześnie bakterie prebiotyczne. Zalecany przy leczeniu antybiotykami. Jest bardzo dobrze akceptowany przez osoby, które nie tolerują laktozy. Organizm bardzo łatwo go trawi, a dla osób które chcą zgubić dodatkowo parę kilogramów jest wręcz przyjemnym uzupełnieniem diety. Można dodawać go do różnorodnych przepisów: porannej pieczonej owsianki czy smacznej popołudniowej tarty z owocami. 

To nie wszystko. Jogurt wpływa na pracę układu immunologicznego. Poprawia jego wydajność i jakość, a chyba każdy chce, żeby funkcjonował jak najlepiej. Nie oprze się mu nikt, kto na co dzień boryka się z chorobami na tle odpornościowym. Pomoże także w walce z za wysokim cholesterolem. 

Jeśli jeszcze nie przekonałeś się do jogurtów – pamiętaj, że możesz go wykorzystać na wiele sposobów. Oczywiście najlepiej spożywać go w niezmienionej formie z dodatkiem płatków owsianych i owoców świeżych czy suszonych, z dodatkiem orzechów. Pełnowartościowy posiłek czy przekąska w ciągu dnia – liczy się efekt i dobry stan zdrowia. Zatroszcz się o siebie i swój brzuch!