Życie5 facetów, których wybiera 90 proc. Polek

5 facetów, których wybiera 90 proc. Polek

-

Przestrzeń miejska zmienia się nie tylko na poziomie nowych kawiarni czy barów. Zmiany widać też, gdy spojrzymy na to, kto w te miejsca przychodzi. Bywalcy wymuskani jak nowe fasady kamienic w centrum albo nonszalanccy jak knajpy nad Wisłą…

ZaadoptujFaceta.pl, sklep z mężczyznami, na podstawie zainteresowań swoich klientek przygotował pięć najpopularniejszych typów miejskich facetów, jakie mogą nabyć Polki. Na stronie ZaadoptujFaceta.pl dają się odnaleźć po odpowiednich hashtagach.

Hipster

Ekologiczna żywność, praca jako freelancer i pociąg do kina alternatywnego. Gdyby poszedł do modnego klubu – to tylko po to, by zademonstrować, że się od niego odcina. Można go wypatrzyć jak bloguje na Placu Zbawiciela lub gdy wybiera sobie nowy-używany rower na pchlim targu na Powiślu. W jego torbie na ramię znajdziesz Nietzschego, ale nocą, gdy nikt nie patrzy, ogląda z wypiekami na twarzy Taniec z Gwiazdami na Polsacie. Z rana zaś wycisza dialogi „Mody na Sukces”, gdy dzwoni jego przyjaciółka, z którą je śniadanie w Charlotte. Można go odnaleźć go w na ZaadoptujFaceta.pl po hashtagach #artysta, #intelektualista, #fotografia oraz #wąsy.

BadBoy

Wielki smok wije mu się od klatki piersiowej do przedramienia. Odgłos jego zbliżającego się motocyklu oznacza tylko kłopoty. Jest w nim coś takiego co sprawia, że kobieta czuje się jak nastoletnia buntowniczka za każdym razem, gdy jest w jego pobliżu. Całym sobą przekonuje, że poczucie stabilizacji nie jest mu pisane. Przez przypadek któregoś dnia wyszło jednak na jaw, że niedziele rezerwuje na wizyty u swojej babci, od której pobiera lekcje szydełkowania. Podpowiadamy, by wyszukiwać go po hashtagach #underground, #imprezowicz, #ogolony, #kierowcaciężarówki.

Elegancki

Uważany za przeciwieństwo Hipstera. Zawsze gładko wygolony, pachnący wodą kolońską, w garniturze i pod krawatem. Na imprezowych zdjęciach, które wyskakują z newsfeeda na fejsie, wygląda niczym żywcem wyjęty z serialu „Mad Men”. W życiu nie zobaczysz określenia freelancer w jego CV – raczej Brand Manager lub Analityk Finansowy. Od poniedziałku do piątku spotkasz go w korkach na Domaniewskiej. Po jednej whisky za dużo w Syrenim Śpiewie stracił kontrolę nad sobą i przyznał się, że jest po Akademii Sztuk Pięknych i czasami marzy, by wrócić do stylu życia z wczesnej młodości, gdy czuł się częścią artystycznej bohemy. Zwolenniczkom klasycznej elegancji proponujemy odszukanie go na ZaadoptujFaceta.pl z wykorzystaniem hashtagów #wilkzwallstreet, #ładniepachnący, #garnitur, #kierownik.

Umięśniony

Jeśli nie robi sobie mieszanki wysokobiałkowej, to znaczy że trenuje przed startem w Iron Manie lub wylewa siódme poty na CrossFicie. Prawdopodobnie biegnie właśnie przez Pola Mokotowskie ze skupionym wyrazem twarzy. Na jego Instagramie znajdziesz ośnieżone szczyty, przepisy na odżywcze smoothie i zapis kolejnych rekordów biegowych. Nie przyzna się, ale już od roku fantazjuje o burgerze i frytkach, koniecznie leżąc w sportowym trykocie przed telewizorem. Osoby równie uzależnione od ruchu odnajdą podobnych kandydatów – na serwisie ZaadoptujFaceta.pl wpisując #siłownia, #ninja, #sportowiec, #dobrzezbudowany.

Geek

Wbity w T-shirt z Gwiezdnych Wojen wpatruję się w metrze w swój smartfon z Androidem. Od czasu do czasu rzuca jednak badawcze spojrzenia znad komórki. Po Politechnice rzucił się w wir pracy nad startupem, o którym usłyszymy w ciągu kilku miesięcy. Wydaje się, że jego płynna znajomość języka html utrudnia mu zdolność komunikowania się w związku, to jednak ten introwertyk może zaskoczyć kobietę na więcej niż jeden sposób. Choć jego światem są sploty kodów, nie łono natury, to zakochany potrafi dla wybranki nawet łąkę skosić. Romantyczkom z zamiłowaniem do technologii polecamy hastag #inżynier, #domator, #zkonsolądogier, #informatyk.

O ZaadoptujFaceta.pl

ZaadoptujFaceta.pl to niebanalny serwis społecznościowy, w którym władza należy do kobiet. Serwis zrywa ze stereotypem potulnej kobiety czekającej na księcia z bajki i odwraca role w relacjach damsko-męskich. W 2014 roku kobieta, która wykonuje pierwszy krok, nie powinna być uważana za „łatwą”. Portal odpowiada na oczekiwania generacji „wyrośniętych nastolatków”, którzy dotąd uważali serwisy randkowe za przestarzałe lub „dla prawdziwych desperatów”.

Założony przez Manuela Conejo i Florenta Steinera w 2008 roku, portal AdopteUnMec.com (francuska wersja ZaadoptujFaceta.pl) jest prawdziwym fenomenem społecznym we Francji. Francuska strona swoim oryginalnym konceptem w 5 lat zyskała ponad 8 milionów użytkowników. W Polsce ZaadoptujFaceta.pl działa od kwietnia 2013 r. i ma już ponad 150 tys. użytkowników. Serwis działa również w kilku krajach Europy i Ameryki Łacińskiej.

Najnowsze artykuły

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Musisz przeczytać

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura,...

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po...

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie