Moda i UrodaAnna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

-

Już w marcu ruszyła nowa kampania polskiej marki odzieżowej MOODO promującą  jej najnowszą kolekcję. Twarzą marki została znana i lubiana dziennikarka, ikona dobrego stylu – ANNA WENDZIKOWSKA.

Nową twarzą obecnej kampanii marki Moodo została ANNA WENDZIKOWSKA. Popularna dziennikarka, aktorka zdecydowała się na współpracę, bo jak sama mówi ,,podoba mi się idea marki, która podobnie jak ja łączy różne style: bardzo kobiecy, elegancki z casualowym klimatem, nie zapominając o gorących trendach”. Dodaje również, że podoba jej się strategia marki i jej indywidualne podejście do klienta skoncentrowane na jego potrzebach.

MOODO x ANNA WENDZIKOWSKA new collection spring19 4 - Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Wiosenną kampanię ilustrują key visuale, które powstały w obiektywie doświadczonego fotografa młodego pokolenia – Michała Zielińskiego. Oddają one kobiecy i subtelny charakter kolekcji spójny ze stylem ambasadorki. Przełamują kobiecy wdzięk i łagodność klasycznych form dynamiką soczystych kolorów doskonale złapanych w kadrze aparatu. Łączą loftowy klimat z powiewem wiosennej scenografii przenosząc widza w inny wymiar.

MOODO x ANNA WENDZIKOWSKA new collection spring19 11 - Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Efekty sesji energetyzują i inspirują do modowych eksperymentów. W wiosennej odsłonie kampanii będziemy mieli okazję zobaczyć nieoczywiste połączenia sportowych elementów jeansowych spodni z eleganckimi koszulami, plisowanymi spódnicami, czy marynarkami. Zobaczymy Anię m.in. zarówno w szykownej office’owej odsłonie: marynarce zestawionej z cygaretkami i klasycznej, trapezowej sukience, jak i sportowej: w parce połączonej z marynistyczną koszulą i wygodnymi butami. Kolekcję MOODO charakteryzują mocne, wyraziste oraz kontrastowe wzory. Króluje geometria w postaci ponadczasowych kratek, przeskalowanych oraz małych groszków, wyrazistych pasków i graficznych mikrowzorów. Detale dopełniające kolekcję to lampasy, ozdobne koraliki, brokatowe nadruki oraz kryształkowe aplikacje. Mocną częścią kolekcji są  wierzchnie okrycia, tu projektanci proponują parki, bomberki, oversise’owe kurtki czy jeansowe katany.

MOODO x ANNA WENDZIKOWSKA new collection spring19 9 - Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Ulubiony denim również znajduje swoje miejsce wśród wiosennych trendów. Jest obecny w różnorodnych formach jeansów typu: push up, jegginsy, high waist, mom fit, skinny czy boyfriend. Idealnie prezentuje się w formatach dziewczęcych koszul czy wiosennych katanek.

MOODO x ANNA WENDZIKOWSKA new collection spring19 15 - Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Ważną część kolekcji stanowią ubrania wykonane z lyocellu ( tencel). Wyróżniają się one specjalnymi właściwościami, oddychają więc będą idealne na ciepłe wiosenne dni. Perfekcyjnie prezentują się w fasonach bluzek, sukienek, spódnic czy szortów. Całość kolekcji uzupełniają akcesoria, mikro i makro torebki w szerokiej gamie kolorystycznej z pewnością sprawdzą się podczas wiosennych spotkań czy spacerów.

MOODO x ANNA WENDZIKOWSKA new collection spring19 16 - Anna Wendzikowska ambasadorką MOODO

Trendy w modzie przenikają się i miksują, a każdy sezon ma swoje must have’y. MOODO klimatem bardzo kobiece i klasyczne rozumie tę zależność doskonale ujmując w kolekcjach to, co dla Klientek marki najciekawsze. Kolekcja pojawiła się w salonach marki oraz w sprzedaży on line www.moodo.pl .

Najnowsze artykuły

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Musisz przeczytać

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie...

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie, brakuje czasu, a ostatnią rzeczą, na jaką mamy ochotę po...

„Miękko” Niny Czarneckiej – nowa książka o wrażliwości i kobiecej sile

Czy w świecie, który nagradza twardość, stanowczość i perfekcję, jest jeszcze miejsce na delikatność? Nina Czarnecka, znana szerzej jako...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie