9 września w Soho Factory odbył się długo oczekiwany pokaz najnowszej kolekcji duetu BOHOBOCO. Na wybiegu królowały kobiecość i elegancja inspirowane Paryżem lat czterdziestych i pięćdziesiątych. Kolekcja prezentowana była niczym seans filmowy w starym kinie, do którego zaprosił główny partner pokazu marka HTC.

Widzów pokazu od wejścia projektanci wprowadzili w atmosferę starego, klimatycznego kina. Były składane, drewniane fotele, kinowy ekran i popcorn. Kiedy światła zgasły, na ekranie pojawił się cień śpiewającej artystki, a z głośników usłyszeliśmy zmysłowy głos Lany Del Rey. Na wybiegu królowały sylwetki o prostych nowoczesnych krojach z geometrycznymi cięciami. Kolory proponowane na jesień i zimę przez duet Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek to szarości, biele, pudrowy róż oraz różne odcienie granatu i kobaltu. Projektanci zaprezentowali kreacje wieczorowe i dzienne. Uwagę przykuwały płaszcze. Uzupełnieniem stylizacji były efektowne torby i kopertówki projektowane przez duet BOHOBOCO, długie, skórzane rękawiczki oraz klasyczne szpilki marki KAZAR. A gdy wszystkim wydawało się, że to już koniec pokazu, przyszedł czas na prawdziwy finał. Wtedy na wybieg wyszły trzy, niezwykłe suknie ślubne, które projektanci często przygotowują na indywidualne zamówienie. Bo najmodniejsza panna młoda ubrana jest właśnie w BOHOBOCO.

Nowa kolekcja duetu Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach to mieszanka kobiecości, minimalizmu i ponadczasowej elegancji w ultranowoczesnym wydaniu. Projektanci wiedzą, jak podkreślić wszystkie atrybuty współczesnej kobiety, żeby w każdej stylizacji mogła poczuć się jak gwiazda kina.

Głównym partnerem pokazu BOHOBOCO AW 2013/14 była firma HTC. Fryzury modelek były dziełem ekspertów TONI&GUY. O makijaż zadbały wizażystki nowej na polskim rynku, nowojorskiej marki JUST WEAR. Sponsorami pokazu były także firmy T-Mobile, Cisowianka Perlage, Kazar, CIN&CIN, SOHO oraz Rclinic.

Dzięki współpracy BOHOBOCO i T-Mobile pokaz najnowszej kolekcji duetu Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach mogli zobaczyć nie tylko zaproszeni goście, ale też wszyscy, którzy interesują się modą. Transmisja na żywo na fanpage’u T-mobile oraz na portalu Plejada.pl zgromadziła przed ekranami tysiące wielbicieli polskiej mody.

Główny partner pokazu, firma HTC, to według Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku, producent najlepszych, zaawansowanych smartfonów 2013/2014 roku, którego innowacyjne rozwiązania pod względem design’u i funkcji ZOE są ukłonem w stronę unikalności, precyzji i najwyższej jakości.