Moda i UrodaCzerń, biel i złoto – sylwestrowy lookbook House

Czerń, biel i złoto – sylwestrowy lookbook House

-

Marka HOUSE przygotowała specjalny lookbook na okres sylwestrowo-karnawałowy. Na surowych, monochromatycznych zdjęciach modele prezentują najlepsze zestawienia z zimowej kolekcji damskiej i męskiej. Dominują w nich minimalistyczne formy, kontrasty kolorów i faktur oraz zestawienie stylu sportowego z seksowną klasyką.

W sylwestrowym lookbooku HOUSE zebrał najbardziej charakterystyczne elementy najnowszej kolekcji marki, tworząc bardzo spójny przewodnik po sylwestrowych trendach.

Wśród HOUSE’owych propozycji na najbliższy okres od razu zwraca uwagę bardzo oszczędna paleta barw, zawężona do bieli, czerni i szarości, ożywionych metalicznymi akcentami w kolorze złota i srebra. Marka skupiła się na kontrastach, nie tylko bieli z czernią, ale też faktur i wykończeń tkanin – w lookbookowych stylizacjach mat sąsiaduje z błyskiem a pikowania z gładkimi materiałami.

Modna według HOUSE dziewczyna jest silna i charakterna, ale przy tym kobieca i seksowna. Typowo sportowe fasony, takie jak oversize’owe koszulki pożyczone prosto z męskiej szafy czy bluzy z przyciągającymi wzrok, typograficznymi nadrukami, zestawione są ze spódniczkami – obcisłymi w geometryczne wzory lub dziewczęcymi, rozkloszowanymi, w czarno-białą kratkę. Monochromatyczne zestawienia bieli z czernią ożywiają złote dodatki, takie jak kurtki bombery, seksowne szorty czy metalowa biżuteria.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła znane twarze modelingu – pracującą ze światowej sławy projektantami – Charlotte Tomaszewską (Model Plus) i czeskiego modela Lucasa (New Models). Za obiektywem stał Kamil Zacharski, a stylizacją zajęła się Marta Kalinowska. Nad koncepcją i realizacją sesji czuwali Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z Marketingu HOUSE we współpracy z AFPHOTO. Za fryzury i make up odpowiadali kolejno Gor Duryan (D’vision) i Gosia Sulima (AFPHOTO).

Sylwestrowa kolekcja HOUSE dostępna jest już w salonach marki w całej Polsce.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie