Fluff – kosmetyki, które zaskakują swoimi formułami, zapachami, nazwami i designem opakowań. To określenia, które przychodzą na myśl przy pierwszym kontakcie z produktami tej marki. Między innymi z uwagi na doskonałe pierwsze wrażenie, i na szczęście kolejne również, w ostatnich miesiącach kosmetyki sygnowane logo tej młodej marki, podbiły serca miłośniczek naturalnych kosmetyków.
Jednak powiedzieć o Fluff, że jest marką naturalnych produktów, to stanowczo za mało. Jej kosmetyki są wegańskie, a zawartość naturalnych substancji wynosi 100%. Innowacyjne formuły o nietypowych konsystencjach ukryte są w pastelowych opakowaniach, które aż kipią energię, pełną subtelnego uroku.
Fluff – kosmetyki jako superfood dla skóry. Zasmakuj w pielęgnacji nowego wymiaru
Fluff kosmetyki zostały stworzone dla kobiet i przez kobiety, które zbudowały tę markę. Firma powstała na stabilnym fundamencie, jakim jest kobieca kooperatywa prowadzona na zasadach wzajemnego szacunku i przyjaźni, przełamywania utartych schematów i podążania własną ścieżką w męskim świecie biznesu. Chęć na poznawanie nowego i eksperymentowanie z nowymi formulacjami, doprowadziła do powstania niezwykle kobiecego, pełnego pozytywnych wibracji brandu kosmetycznego, który szybko zadomowił się na półkach drogeryjnych.
Choć to nowy twór na rynku beauty, zdobył już uznanie zarówno specjalistów, jak i klientek. Doceniono go za nowatorskie podejście do formuł kosmetyków, w których dominują naturalne składniki aktywne, będące superżywnością dla skóry.
Superfood w produktach tej marki to między innymi ekstrakt z kumkwatu o wysokiej zawartości przeciwutleniaczy, mleczko tygrysie, które zmiękcza i uelastycznia skórę, dostarczając jej wielonienasyconych kwasów tłuszczowych.
To nie wszystko! W składach kosmetyków goszczą kolejne, niespotykane substancje, rzadko stosowane w pielęgnacji, jak na przykład ekstrakt z kwiatu Kudzu, który poprawia koloryt skóry, ujędrnia ją i opóźnia procesy starzenia się. Pojawia się również zielony kawior, liczi, słynący ze swoich odmładzających właściwości żeń-szeń, kombucha, pieprz afrykański i wiele innych.
Kosmetyki tej marki opierają się na naturalnych, czystych biologiczne surowcach, które zapewniają holistyczną pielęgnację na każdym etapie. W ich składach nie ma miejsca na składniki pochodzenia odzwierzęcego. Produkty sygnowanego logo Fluff są całkowicie wegańskie i cruelty-free, co oznacza, że na żadnym etapie produkcji nie były testowane na zwierzętach.
Kosmetyki puszyste w dotyku, soczyście pachnące
Wśród produktów Fluff znajdziemy klasyczne preparaty do pielęgnacji, takie jak toniki, czy kremy, ale również nietypowe i nowatorskie formuły pielęgnacyjne, takie jak balsamy do demakijażu, sorbety do rąk, mleka do twarzy, chmurki, śmietanki, jogurty do ciała.
Portfolio marki jest bogate i oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy, a także akcesoria wykorzystywane w pielęgnacji, jak rollery do masażu z jadeitu, różowego kwarcu i ametystu, kamienie Gua Sha oraz praktyczne zestawy, w których znajdziemy m.in. mleczka do twarzy, balsamy do demakijażu i rollery do masażu skóry. A wszystko to schowane w miniaturowej lodówce stylizowanej na kultowe lata 60.!
Tego na rynku beauty w Polsce jeszcze nie było. Kosmetyczne lodówki powstały z myślą o preparatach do pielęgnacji, które należy przechowywać w odpowiedniej temperaturze, aby zachowały jak najdłużej wszystkie swoje cenne właściwości odżywcze. Kosmetyki, które wymagają niższej temperatury, od teraz będą miały swoje miejsce. Projektanci zadbali również o to, aby lodówki pełniły także funkcję rozgrzewają, ponieważ niektóre z kosmetyków, takie jak balsamy do demakijażu, wymagają wyższej temperatury, aby z formy stałej zmieniły się w olejkową formułę, idealną do zmywania makijażu bez użycia wacików.
Pielęgnacja lekka jak chmurka – niezapychająca, naturalna i wegańska. Jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych kobiet, dla których troska o własne ciało znaczy więcej niż jeszcze kilka lat temu.