Marka HOUSE przedstawia swój najnowszy, jesienny lookbook. Znalazły się w nim propozycje na chłodniejsze dni– warstwy, mięsiste dzianiny i futrzane akcenty, a wszystko uchwycone w surowych plenerach, daleko od miejskiego zgiełku. Główne trendy w najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji HOUSE przedstawione zostały na tle chłodnej, a zarazem malowniczej Islandii.
Sylwetki prezentowane w nowym lookbooku to wielobarwna mieszanka wzorów i tkanin. Dominujące w sezonie jesiennym szarości i czernie przełamano żywszymi kolorami, takimi jak intensywny żółty czy bordowy, a także kratką i motywami ze świata roślin i zwierząt- zarówno w damskiej, jak i męskiej kolekcji.
Silnym akcentem kolekcji damskiej są kurtki i spodnie w nieodzownej dla House’a grunge’owo-rockowej estetyce. Najlepiej podkreślają ją przetarte na kolanach jeansy, warstwowa sylwetka czy skórzana ramoneska. Klasyczna kratka zostaje przełamana geometrycznymi wzorami w stylu azteckim.
W najnowszej linii marki znalazło się również miejsce dla nieodzownego jesienią stylu college. Dziewczęce modele spódnic czy sukienek w kwiaty połączono z luźnymi t-shirtami i dzianinowymi swetrami.
Wśród dodatków przeznaczonych na jesienną słotę wyróżniono finezyjne czapki, obszerne szale i cięższe buty, które świetnie sprawdzą się w chłodniejsze dni.
Jesiennej sylwetce warto dodać rockowego charakteru. Najlepiej nadadzą się do tego sprane, przetarte jeansy, skórzana kurtka ze stójką zapinaną na zatrzask, koszula zapięta pod szyję i ciężkie buty. Pośród męskich propozycji nie zabrakło także luźnych, wygodnych krojów w miejskim stylu, a nadruki typu allover to już kolejny raz z rzędu must-have jesieni.
Każdą stylizację warto uzupełnić o dodatki w postaci czapki z pomponem i skórzanych butów typu worker, które przydadzą się w coraz chłodniejsze dni. Ubrania prezentowane w jesiennym lookbooku HOUSE sukcesywnie pojawiają się we wszystkich salonach marki i na www.house.pl
Sesja zdjęciowa:
Fotograf: Rafal Milach / AFPHOTO
Stylistka: Marta Kalinowska
Asystentka stylistki: Anna Krawczyk
Makijaż: Gosia Sulima / AFPHOTO
Fryzury: Gor Duryan /D’Vision Art.
Modelka: Maddie – Magdalena Kulicka / Model Plus
Model: Teun Koemans / MD Management
Produkcja: Piotr Spodnik / AFPHOTO
Kamila Ławniczuk / AFPHOTO
Art Director: Maciek Czarnecki
Brand Manager: Grzegorz Chyła