Moda i UrodaKampania Mohito jesień-zima 2015

Kampania Mohito jesień-zima 2015

-

Londyn, ekskluzywny apartament w sercu miasta, za obiektywem aparatu Rene Habermacher, a na pierwszym planie ona – światowej klasy topmodelka Zuzanna Bijoch w towarzystwie tajemniczego mężczyzny; Mohito jak zwykle wita nowy sezon w pięknym stylu.

Wraz z nadejściem jesieni Mohito namawia swoje Klientki do modowych eksperymentów. – Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku – szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.

W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami. Winna marsala –okrzyknięta przez PANTONE kolorem roku 2015, burgundy, granat i odcienie pomarańczu – od miodowego po musztardowy, doskonale odświeżą naszą garderobę i wprowadzą do niej zmysłową, jesienną nutę. W deseniach rolę główną gra krata, dodająca kobiecym sylwetkom lekkiej nonszalancji.

Przechodząc do detali, na uwagę zasługuje futro – dla najodważniejszych w postaci kolorowego okrycia w patchworkowej odsłonie lub wysublimowanej etoli. Bardzo ważnym akcentem są także mocno wyeksponowane w sesji metalowe eyelety, obecne zarówno na ubraniach, jak i zgrabnej kopertówce.

Twarzą kampanii została piękna Zuzanna Bijoch, światowej klasy topmodelka, mająca na swoim koncie sesje dla m.in. Gucci, Alexandra McQueena, Prady oraz Dolce&Gabbana. Na zdjęciach partneruje jej przystojny Henning Christiansen. Parę w swoim obiektywie uchwycił Rene Habermacher – odpowiedzialny za kampanie marek Bulgari, Dior czy Armani. Jego sesje systematycznie pojawiają się także na łamach najbardziej prestiżowych magazynów.

Dopełnieniem sesji jest film, którego oś stanowi pełne napięcia spotkanie dwojga nieznajomych, uchwycone w spowolnionych, wręcz sensualnych kadrach. W tle unoszą się elektryzujące dźwięki piosenki Flowers (Gross Magic Remix) zespołu Teeth.

Część kolekcji jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Sesja zdjęciowa
Modelka: Zuzanna Bijoch
Fotograf: René Habermacher
Stylizacje: Karolina Sołtan/MOHITO
Makijaż: Joanna Banach/OCR Creations
Włosy: Kacper Rączkowski/D’Vision
Operator: Kuba Kossak
Production/Art Directing/Video: W P Onak/OCR Creations
Brand Manager MOHITO: Robert Machałek

Najnowsze artykuły

Naturalne sposoby na osad z mydła i twardej wody – co działa naprawdę?

Osad z mydła i kamień z twardej wody to zmora każdej łazienki – pojawia się nawet w dzień do...

Balsamy do ust w brązowych odcieniach – must have na jesień!

Brązowe odcienie wracają do łask i są jednym z najmodniejszych trendów tego sezonu. Marka FaceBoom wprowadza dwa nowe warianty...

Jak zadbać o swój mózg w świecie ekranów – obowiązkowa lektura dla nastolatków

W dzisiejszym świecie ekrany są obecne wszędzie – w telefonach, tabletach, komputerach. Każda mama dobrze wie, jak trudno oderwać...

Skóra głowy pod kontrolą – odkryj nowe, pełne świeżości FLOW dla swoich włosów!

Skóra głowy, choć niewidoczna, ma kluczowe znaczenie dla zdrowia i wyglądu włosów. Gdy produkuje zbyt dużo sebum, pasma szybko tracą świeżość, stają...

Musisz przeczytać

Jak zadbać o swój mózg w świecie ekranów – obowiązkowa lektura dla nastolatków

W dzisiejszym świecie ekrany są obecne wszędzie – w...

Naturalne sposoby na osad z mydła i twardej wody – co działa naprawdę?

Osad z mydła i kamień z twardej wody to...

Kuracja Barierowa SHEHAND – skuteczna pielęgnacja skóry dłoni wrażliwej i przesuszonej

Codzienne mycie rąk, detergenty i niekorzystne warunki atmosferyczne sprawiają, że skóra dłoni szybko traci nawilżenie, staje się sucha, podrażniona...

Makijaż permanentny premium – sztuka, która zmienia codzienność

Dlaczego kobiety wybierają rozwiązania premium Współczesne trendy w świecie beauty pokazują jedno – kobiety coraz częściej poszukują usług, które łączą...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie