Moda i UrodaKari SS 2016

Kari SS 2016

-

Kari przedstawia nową kolekcję butów i akcesoriów! Najmodniejsze propozycje zaprezentowane są w kampanii z udziałem ambasadorki marki – Agnieszki Kaczorowskiej. Jej wybory na ten sezon to szpilki i sandałki w najmodniejszych barwach oraz sportowe modele. 

Agnieszka Kaczorowska po raz trzeci została ambasadorką marki Kari. Współpraca z młodą tancerką i aktorką, znaną z programu „Taniec z Gwiazdami. Dancing with the Stars”, ma na celu podkreślenie szerokiej oferty i trendowego charakteru najnowszych propozycji marki.

Agnieszka przyznaje, że różnorodność kolekcji idealnie pasuje do jej stylu i trybu życia. 

W mojej garderobie królują proste fasony i stonowana gama kolorystyczna. Przy casualowych zestawach i klasycznych kreacjach szaleję jedynie z dodatkami – stawiam na połysk, wzory i kontrasty! Czasami, planując stylizację na najbliższe wyjście, okazuje się, że potrzebuję konkretnego modelu, np. różowych sandałów lub kobaltowych szpilek. Nie mogę sobie pozwolić na spędzanie całych dni w centrach handlowych… W takich sytuacjach wybieram Kari! W ofercie marki znalazłam największy wybór akcesoriów, które dodają moim codziennym i wieczorowym stylizacjom charakteru. Każdy zestaw z dodatkami Kari jest niepowtarzalny, a ja mam czas na pracę i… inne przyjemności! – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Kampania Kari z udziałem Agnieszki Kaczorowskiej to przegląd najmodniejszych modeli marki na sezon wiosna/lato 2016. W najnowszej kolekcji znajdziemy zarówno casualowe propozycje idealne na co dzień, np. mokasyny i trampki slip-on, jak również eleganckie modele, które przypadną do gustu miłośniczkom szykownych stylizacji. Wśród nich – czółenka w energetycznych barwach, kobiece sandałki na obcasie oraz torebki w graficzne wzory.

Kari to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych, która prowadzi w Polsce 37 salonów działających w centrach i galeriach handlowych. Strona www.kari.com to wirtualny katalog, w którym klienci mogą sprawdzić dostępność modeli w poszczególnych sklepach. Kari otrzymało „Gwiazdę Jakości Obsługi” w 2014 i 2015 roku oraz „Laur Klienta Odkrycie Roku 2013” w kategorii Sieciowe Sklepy Obuwnicze.

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie