Karlie Kloss i Jourdan Dunn znowu razem! Dwie wspaniałe top modelki zostały gwiazdami jesienno-zimowej kampanii marki Liu Jo. Gwiazdy modelingu od lat są przyjaciółkami, rozumiejącymi się bez słów zarówno w życiu codziennym jak i na planie zdjęciowym – ich przyjaźń jest nierozerwalna i wyjątkowa. Są idealnym ucieleśnieniem przesłania Liu Jo na ten sezon – #strongtogether

Podstawą nowej kampanii #strongtogether jest kobieca siła i przyjaźń przeradzająca się we wsparcie oraz wspólne przeżywanie chwil. Obydwie modelki podkreślają: „Wspieramy się bez przerwy. Czasami jesteśmy silniejsze niż nam się wydaje a wspólny sukces jest oczywiście łatwiejszy do osiągnięcia„.

Gwiazdy kampanii stanęły przed obiektywem amerykańskiego fotografa – Christiana MacDonalda. Sesja skoncentrowana jest na modelkach przedstawionych w ciepłej, domowej atmosferze. Nastrój nadchodzącego sezonu odzwierciedla elegancka i nowoczesna kolekcja na sezon jesień/zima 2016 w wyjątkowym stylu easy-chick.

Cristiano Sturniolo, Globalny Dyrektor Marketingu i Komunikacji Liu Jo: “Jest to kolejna kampania, która ma silne podstawy i odzwierciedlenie w życiu kobiet. Potęga relacji między dwoma przyjaciółkami i ich nadnaturalna siła są już legendarne. Karlie i Jourdan wyróżniają się nadzwyczajnym dopasowaniem do DNA marki Liu Jo oraz kolekcji, która jest ukoronowaniem unikalnego przesłania i wartości wyznawanych przez markę

Trzy linie kolekcji:

Na zdjęciach głównej kolekcji Black Label zobaczyć możemy zgrany duet Karlie i Jourdan. Linię White Label reprezentuje Jordan, podczas gdy Karlie zobaczymy w kolekcji Blue Denim, która świętować będzie wielką premierę nowego modelu jeansów – Amazing Fit. Nowość wywodzi się z kultowego fasonu Bottom Up. Amazing Fit posiadają idealny krój modelujący sylwetkę uwypuklając pożądane kształty dzięki zastosowaniu pół-rozciągliwego jeansu.

Fotograf: Christian MacDonald
Stylista: Maya Zepinic
Stylista Fryzur: Renda Attia
Make Up: Petros Petrohilos