Polska marka torebek projektowanych przez Małgorzatę Kotlonek- Horoch w kolekcji wiosna/lato 2017 promuje typowo męski wzór „karbon”.
Dodała jednak do niego kobiecy motyw czyli kwiatowe hafty charakterystyczne dla GOSHICO.
Każda kobieta pełni w życiu więcej niż jedną rolę. Kobiety są pełne sprzeczności i szukają balansu pomiędzy wyzwaniami, które pisze dla nich życie.
Projekty GOSHICO tworzone są z myślę o kobiecej różnorodności. Marka odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet, które inspirują innych i zaskakują swoją siłą.
Moda na kolorowe, florystyczne hafty w Polsce zaczęła się od GOSHICO a teraz zagościła na międzynarodowych salonach dzięki topowym markom fashion.
Pionierskie i innowacyjne połączenie haftu z filcem przyniosło GOSHICO sukces i rozpoznawalność.
Haft i ręczne wykonanie pozostały w DNA marki a filc zastąpiły nowoczesne, wodoodporne i ultralekkie materiały. „Polska dżungla” to mrugnięcie okiem do zagranicznych trendów.
Pierwsze modele kolekcji Polish Jungle są już w sprzedaży min. karbonowy plecak z haftowaną klapą.
Do mini torebek przynoszących szczęście „Amulet” od GOSHICO – dołączył nowy haftowany wzór kwiatów i gwiazd.
Kolekcję uzupełniają akcesoria min. etui na okulary i breloki. Kolejne wzory będą pojawiać się w sklepie online GOSHICO.com
Kolekcje GOSHICO min. Flower Bag otrzymują nagrody na całym świecie. Marka rozwija się powiększając asortyment o produkty lifestyle takie jak świece zapachowe dla domu, filiżanki, zdobione notesy.