Moda i UrodaKolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

-

Stworzona w 2010 r. kampania promocyjna okularów zatytułowana Frames of Life wraca na scenę. Tym razem miejscem akcji jest jedna z kawiarni dużego miejskiego placu, z nieustannie przewijającymi się ludźmi – ich rozlicznymi historiami, z których każda jest inna i każda wyjątkowa, a które przeplatając się, tworzą nową opowieść.

Bohaterami „portretów życia” są: Luc – pisarz, którego pierwsze dzieło ma właśnie ukazać się drukiem, Carlos – młody barman zafascynowany kinem, Nina – wiolonczelistka szukająca zatrudnienia oraz Lucille i Adrian – dwoje młodych utalentowanych architektów. Tworzy to melanż historii, emocji i oczekiwań, a wszystkie mają jedną wspólną cechę: okulary z serii Frames of Life. Każdy kadr jest spojrzeniem łapiącym bohaterów w czasie rzeczywistym, z którego wynika ich osobowość i historia.

Okulary stają się odsłaniającym detalem, który zamiast dominować, stylowo podkreśla prawdziwą naturę każdego z bohaterów. Okulary te charakteryzują się ponadczasową stylistyką, łączącą inspiracje ikonicznymi formami stylu Giorgio Armaniego z wykorzystaniem nowych materiałów i kolorów, wypracowanych szczegółów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, przez co stają się niezwykle nowoczesne.

Oprócz mediów drukowanych i strony www.framesoflife.com nowa kampania Frames of Life będzie widoczna przedstawiana w formie krótkich filmów o każdym z bohaterów, a te będą się pojawiały na stronie internetowej i w tzw. mediach społecznościowych.

LUC – AR5004RT

gorgio armani wiosna lato 2013 ar 5004rt 3002 - Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Wybór pisarza to ultralekki model tytanowy z cienkimi zausznikami i niepowtarzalną krzywizną zakończeń. Doskonałe dopasowanie zapewnia zawias bez śrub, opatentowany przez Giorgio Armaniego. Opływowa ramka z zaokrąglonymi szkłami jest tak lekka, że okulary wydają się prawie niewidoczne. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Okulary dostępne są w kolorze czarnym, złotym i brązowym, wszystkie w wykończeniu matowym.

NINA – AR8017RZ

gorgio armani wiosna lato 2013 ar8017rz 5092 73 - Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Wiolonczelistka nosi okulary dopasowane do silnej osobowości z lekkim zabarwieniem retro, które maskuje zaawansowane szczegóły technologiczne i wyrafinowane materiały. Cienkie, ruchome zauszniki tytanowe podtrzymują ramę z włókna octanowego, podkreśloną mostkiem z postarzanej, miękkiej skóry nappa. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Dostępne kombinacje kolorystyczne to: czarny z mostkiem z szarej skóry, oliwkowy z mostkiem z brązowej skóry oraz cętkowana havana z mostkiem z czarnej skóry.

CARLOS – AR7010

gorgio armani wiosna lato 2013 ar 7010 5025 - Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Okulary młodego barmana utrzymane są w stylu vintage z domieszką nowoczesności w postaci frontu z włókna octanowego i tytanowych zauszników. Zauszniki przymocowane są do oprawek za pomocą bezśrubowych zawiasów opatentowanych przez Giorgio Armaniego. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Model unisex dostępny jest w pięciu klasycznych wersjach kolorystycznych, w tym w kolorze havana blue i jasnym havana.

ADRIAN – AR8007

gorgio armani wiosna lato 2013 ar 8007 5011 53 - Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Wybór architekta to wyrafinowany, strukturalny model z zaznaczonym stylem retro w takich detalach, jak charakterystyczny podwójny metalowy mostek oraz metalowe nity. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Specjalnie przetworzone włókno octanowe nadaje ramkom we wszystkich wersjach kolorystycznych nieco szorstką fakturę. Oprawki dostępne są w klasycznym kolorze czarnym, havana, szarym i czerwonym. Wszystkie wersje wyposażone są w szklane soczewki.

LUCILLE – AR7008

gorgio armani wiosna lato 2013 ar 7008 5008 - Kolekcja okularów Giorgio Armani 2013- Frames of Life

Partnerka Adriana, z zawodu również architekt, nosi eleganckie, owalne okulary z nutką retro widoczną w metalowych nitach z przodu i na końcówkach zauszników, a także w porysowanym wykończeniu ramek octanowych, tworzącym matowy efekt. Okulary dostępne są w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, niebieskiej i morskiej. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life.

Grupa Armani jest jedną z wiodących firm działających w sektorze mody i towarów luksusowych na świecie, zatrudniając ponad 5700 pracowników w 12 zakładach produkcyjnych. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą między innymi takich produktów jak odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, kosmetyki, perfumy, elementy wystroju wnętrz pod następującymi markami: Giorgio Armani Privé, Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Collezioni, AJ Armani Jeans, A/X Armani Exchange, Armani Junior oraz Armani Casa. Ekskluzywna sieć dystrybucyjna Grupy obejmuje 751 sklepów, w tym także sklepy nienależące bezpośrednio do Grupy: 89 butików Giorgio Armani, 3 butiki Giorgio Armani Accessori, 211 sklepów Emporio Armani, 42 sklepy Armani Collezioni, 235 sklepów A/X Armani Exchange, 33 sklepy AJ Armani Jeans, 2 sklepy AJ Accessori, 21 sklepów Armani Junior oraz 36 sklepów Armani/Casa w 46 krajach.

Informacje:
Cristina Parenti Director of Group Corporate Communication and Public Relations
LUXOTTICA GROUP
tel.: + 39 02 86 33 4733
cristina.parenti@luxottica.com

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie