Moda i UrodaLetnie trendy BY INSOMNIA 2015

Letnie trendy BY INSOMNIA 2015

-

Letnie trendy BY INSOMNIA 2015 to połączenie ultra-kobiecych fasonów i subtelnej kolorystyki z prostymi formami i skandynawską estetyką, charakterystyczną dla marki już od wielu sezonów.

W kolekcji pojawiły się nowości, które uzupełniają wcześniejsze wzory i nadają im nowy modowy wymiar. Jeszcze nie było tak kobiecej kolekcji BY INSOMNIA!

BY INSOMNIA to wyjątkowy projekt stworzony przez duet – Natalię Pstrokońską i Marlenę Niestryjewską. Przyjaciółki postanowiły stworzyć linię ubrań, które same uwielbiają i chciałyby widzieć w swoich szafach. W rezultacie powstały kolekcje bardzo stylowe i zgodne z obowiązującymi trendami. Produkty BY INSOMNIA dostępne są w całej Polsce w 10 własnych butikach oraz sieci sklepów partnerskich. Działa także sklep online: www.byinsomnia.com , dzięki któremu produkty z ćmą na metce docierają także za granicę.

Sesja LATO 2015:
Fotograf: Bartosz Modelski
Make up & hair: Owska
Modelka: Alex/ Future Models
Produkcja: FLUSS. Creative Works.

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie