Całość zysków ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazana Fundacji Fero na badania translacyjne nad chorobami nowotworowymi.

MANGO i Fundacja Fero ponownie łączą siły w walce z rakiem piersi. Marka wprowadziła do sprzedaży charytatywną kolekcję koszulek, bluz i innych produktów z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem Piersi, który przypada na 15 października. Firma chcąc wnieść swój wkład w walkę z tą chorobą, po raz kolejny podjęła współpracę z Fundacją Fero, wspierającą badania translacyjne nad nowotworami piersi.
Kolekcja już jest dostępna w sklepie online i obejmuje dwie koszulki, bluzę oraz kosmetyczkę z linii damskiej, które można również znaleźć w wielu wybranych sklepach MANGO na całym świecie. Produkty z kolekcji są opatrzone symboliczną różową wstążeczką oraz zawierają przesłania na temat siły oraz nadziei.

n 5

Całość dochodów ze sprzedaży zostanie przekazana Fundacji Fero. W 2018 roku dzięki sprzedaży kolekcji charytatywnej, marce udało się zebrać kwotę 320 tysięcy euro, która została w całości przekazana na program zaawansowanej diagnostyki personalizowanej raka piersi. Celem tego programu jest wykrywanie zmian molekularnych, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju guza i mogą być leczone za pomocą terapii celowanych.

m 12

Ponadto, klub lojalnościowy Mango likes you przyzna swoim członkom podwójną liczbę punktów za zakup produktów z tej kolekcji. W ramach programu można wymieniać zebrane „Likes” na mikrodonacje na rzecz różnych organizacji pozarządowych.

4a4b239294b87f4730c741f2dcb3b3ba

W czerwcu tego roku MANGO po raz pierwszy wypuściło również męską kolekcję charytatywną z okazji Dnia Walki z Rakiem Prostaty – również we współpracy z Fundacją Fero.


Mango zostało założone w 1984 roku i dzisiaj należy do grona największych firm modowych na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, dysponuje rozbudowaną siecią sklepów o łącznej powierzchni sięgającej 817 000 m2 w 110 krajach. W centrum projektowym „El hangar” w Palau-solità i Plegamans co roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów zaprojektowanych zgodnie z trendami sezonu. Firma zakończyła rok 2018, osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,233 miliarda euro. Więcej informacji na www.mango.com


Fundacja Fero jest prywatną fundacją, której misją jest wspieranie badań nad chorobami nowotworowymi. Została założona w 2001 roku przez Dr. Josepa Baselgę i skupia się na badaniach translacyjnych. Ten model badawczy opiera się na przekazywaniu wyników badań podstawowych do klinik, dzięki czemu pacjenci mogą szybciej skorzystać z osiągnięć naukowych w walce z rakiem. Fundacja wspiera między innymi Centrum Raka Piersi przy Szpitalu Vall d’Hebron i Instytucie Onkologii Vall d’Hebron (VHIO), który cieszy się światową renomą w dziedzinie onkologii.Więcej informacji: www.fero.org