Moda i UrodaReserved - "Be Inspired" - kolekcja wiosna-lato 2013 BACKSTAGE

Reserved – „Be Inspired” – kolekcja wiosna-lato 2013 BACKSTAGE

-

Do udziału w sesji zdjęciowej promującej kolekcję Be Inspired na sezon SS 2013 marka Reserved zaprosiła jedną z najlepszych modelek młodego pokolenia – Carę Delevingne. Ta młoda, piękna i charakterna dziewczyna należy obecnie do najważniejszych postaci wielkiego świata mody. Do tej pory współpracowała m.in. z Chanel, Burberry, Dolce & Gabbana czy Stellą McCartney. Zdjęcia do kampanii powstawały w tropikalnej atmosferze Florydy, na gorących terenach miasta Miami. Modelka, piękna i dzika 20-latka, udzieliła swojego wyjątkowego wizerunku najnowszej kolekcji RESERVED, która już teraz dostępna jest w salonach w całej Polsce i na świecie. Tymczasem parę ujęć z backstage’a sesji. Miłego oglądania.

Na plan sesji zdjęciowej wybrane zostało gorące Miami. Przygotowania do sesji trwały na miejscu 3 dni. Kolejne doby to praca na planach zdjęciowych. Cara z ekipą RESERVED pracowała od czwartku do soboty.

Przepiękne zdjęcia kampanii powstawały w luźnej i zabawnej atmosferze, którą tworzyła nie tylko znana ze swoich wygłupów Cara, ale i zgrana ekipa, która już tradycyjnie razem pracuje przy zawsze świetnych realizacjach Reserved.

Atmosfera była niesamowita. Cara jest osobowością pełną energii. Ma niezwykłą urodę i bardzo żywy charakter. Świetnie odnajdywała się na planie zdjęciowym i często rozbawiała wszystkich swoimi minami. – mówi Agnieszka Łabuszewska, menadżer marketingu marki.

Praca na planie była bardzo wymagająca. Sesje fotograficzne trwały po kilkanaście godzin dziennie. Mimo długich dni zdjęciowych na twarzy Cary Delevingne nie było widać zmęczenia. Po takich doświadczeniach jej sława w świecie mody zyskała w oczach ekipy solidne uzasadnienie.

Miasto Miami zrobiło bardzo dobre wrażenie na dyrektorze artystycznym marki RESERVED Adamie Babinek, który spędził tam prawie dwa tygodnie. „Miami to świetne miasto z dużym potencjałem. Moim zadaniem było m.in. wyszukanie lokalizacji, które byłyby idealnym tłem do prezentacji ubrań z najnowszej kolekcji, dzięki czemu miałem okazję zwiedzić dużą część tego miasta. Bardzo spodobała mi się duża dbałość o detale architektoniczne w MiMo District, ale też surowość i niesamowite murale w Wynwood, gdzie właśnie odbywała się część imprez w ramach Art Basel. No i może jeszcze jedna restauracja włoska, gdzie jedliśmy pyszne dania serwowane w super żywej atmosferze, chyba nawet bardziej włoskiej niż w samych Włoszech.”

Cara Delevingne to bardzo ekspresyjna modelka. Na planie zdjęciowym często stroiła śmieszne miny, co rozluźniało atmosferę. Czasem jednak trzeba było przypilnować ekipę aby wypełnić napięty harmonogram.

Nie dziwię się, że jest tak rozchwytywaną i cenioną modelką, bo przed obiektywem jest wulkanem energii. Jest bardzo świadoma swoich możliwości, co sprawia, że potrafi zaprezentować całe spektrum emocji potrzebnych do wyrażenia charakteru zdjęć. Zarówno Cara, niezwykłe plenery w Miami, jak i cała towarzysząca nam ekipa sprawili, że podczas realizacji sesji RESERVED mogliśmy poczuć się jak podczas produkcji największych domów mody – Mateusz Stankiewicz, AFPHOTO

Podczas sesji zdjęciowej został nakręcony również materiał filmowy, z którego już teraz produkowany jest niesamowity spot reklamowy. Kolekcja wiosna – lato 2013 jest pierwszą w nowej kampanii RESERVED „Be Inspired”. Zarówno projekty ubrań jak i ludzie tworzący tę największą polską markę modową zachęcają do szukania inspiracji i realizowania się w różnych aspektach życia i odzwierciedlania tego we własnym oryginalnym wizerunku.

Tekst: Reserved
modele: Cara Delevingne, Dominique Melchior

zdjęcia: Mateusz Stankiewicz
asystent fotografa: Maciek Ryter
zdjęcia i video backstage: Bart Pogoda
reżyser video: Antek Nykowski
operator video: Michał Dąbal
stylizacja: Karin Smeds
makijaż: Wilson
fryzury: Łukasz Pycior
produkcja: AF Photo

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie