Moda już dawno zstąpiła z wybiegów i pewnym krokiem wkroczyła do świata sportu. Teraz historia zatacza koło i estetyka, która do tej pory dominowała w salach do ćwiczeń, zaczyna coraz mocniej wpływać na trendy – nie tylko te dyktowane przez ulicę, ale również czerwone dywany.
Zjawisko określane mianem Athleisure to jednak o wiele więcej niż połączenie estetyki casual i glam – to styl życia, który świadomie wybrały kobiety na całym świecie. To właśnie do nich kierowana jest wiosenna odsłona linii Mohito Athleisure.
Kolekcja Mohito Athleisure łączy w sobie funkcjonalność typową dla odzieży sportowej z nowoczesnym designem. Wszystkie modele utrzymane są palecie kolorystycznej łączącej w sobie czerń, neonowy róż oraz modny nadruk pantery. Tworząc linię, projektanci skupili się na jej sportowym przeznaczeniu. Klientki marki znajdą w niej m.in. krótkie sportowe topy, wygodne, a przy tym wciąż bardzo stylowe legginsy, chroniącą od wiatru parkę oraz kurtkę uszytą z metalizującej tkaniny. Stylizacje dopełniają czapka z daszkiem, kolorowe buty oraz pojemna torba sportowa. Wszystkie wyprodukowano z największą dbałością o detale.
Kolekcja Mohito Athleisure jest dostępna w sprzedaży od marca w wybranych salonach marki oraz w sklepie internetowym www.Mohito.com
Sesja zdjęciowa
Zdjęcia: Marcin Hryniewicz
Modelka: Weronika Hetnar/Model Plus
Stylizacje: Arleta Żak/Mohito
Makijaż: Zofia Krasuska-Kopyt
Włosy: Joanna Patuła/Studio Effect/Gdynia/JOICO
Art Directing: Agnieszka Szpila/Mohito
Brand Manager Mohito: Robert Machałek