Moda i UrodaMohito AW 2015 - kobieca odsłona mody lat 70-tych

Mohito AW 2015 – kobieca odsłona mody lat 70-tych

-

Mijają dekady, a estetyka lat 70-tych wciąż inspiruje kolejne pokolenia projektantów. Wielki powrót dzwonów, frędzli i zamszu w swoich kolekcjach zapowiedziały m.in. Chloe, Gucci i Emilio Pucci. Echo tamtych czasów, interpretowane w zgodzie z kobiecym duchem Mohito, widać także w propozycjach zaprezentowanych w najnowszym lookbooku marki.

 

Na okres przełomu lata i jesieni projektanci Mohito proponują paletę kolorystyczną opartą na zestawieniu energetycznej czerwieni z bardziej stonowanymi barwami: ciepłym beżem, granatem i ciemnym jeansem. Ich uzupełnieniem jest przewijający się w nadrukach złoty motyw nawiązujących do elementów jeździeckich.

Mohito cieszy się na powrót estetyki lat 70-tych. Wysokie stany, podkreślona talia, duże dekolty, obcisłe góry, obszerne rękawy- eksponują kobiecość, nadają sylwetce pięknych proporcji i przywołują ducha tamtych barwnych lat. Charakterystyczne dla tej dekady: gloryfikowana wolność w wyrażaniu siebie, swoboda zestawień, radość i zabawa, to cechy, w których moda czuje się bardzo dobrze. Taki nastrój towarzyszył nam przy projektowaniu tej kolekcji. Mamy nadzieję, ze nasza unowocześniona odsłona będzie ciekawą propozycją dla klientki i zabierze ją w szaloną podróż w czasie– mówi o nowej linii Mohito Karolina Sołtan, główna projektantka marki.

W linii wyraźnie odznaczają się dwa kierunki. Wielbicielki sportowego glamour swój styl odnajdą się wśród kobiecych koszulek polo, opinających biodra spodni dzwonów oraz koszul i sukienek z głębokimi dekoltami w kształcie litery V. Z kolei amatorkom bardziej klasycznych zestawień projektanci Mohito proponują podkreślające sylwetkę miękkie półgolfy, płaszcze o szlafrokowym kroju czy dziewczęce, mocno zwężane w pasie sukienki z szerokimi rękawami.

Stylizacjom charakteru nadają akcesoria: miękkie worki z frędzlami, zgrabne torebki w kształcie podkowy, paski wiązane na wysokości talii oraz apaszki z nadrukami – te podobnie jak w szalonych latach 70-tych można wiązać nie tylko wokół szyi, lecz dla odmiany wpleść we włosy, czy nonszalancko owinąć wokół nadgarstka. Wśród butów uwagę przykuwają przede wszystkim obcisłe kozaki za kolano – najlepsze dopełnienie prostej sukienki o fasonie w kształcie litery A.

Modele z kolekcji są dostępne w sprzedaży w salonach stacjonarnych oraz na mohito.com od połowy lipca 2015 roku.

Sesja zdjęciowa:
Zdjęcia: Miłka Świtalska
Modelka: Anna Trubalska/Model Plus
Stylizacje: Karolina Sołtan, Olga Roth/Mohito
Włosy i makijaż: Anna Stykała
Art Director: Agnieszka Szpila
Brand Manager: Robert Machałek

Najnowsze artykuły

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Musisz przeczytać

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura,...

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po...

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie