Wraz z nadejściem sezonu jesień-zima 2015 marka Mohito przygotowała dla swoich Klientek kolejną odsłonę ekskluzywnej linii Gold Label. Jej bohaterką jest kobieta, która ma odwagę inspirować – nowoczesna wojowniczka, przemierzająca ulice wielkiego miasta XXI wieku.
Wizualna interpretacja militarnego trendu na nadchodzącą jesień opowiada o tym, ze wyrazistość stylu dodaje siły i atrakcyjności. Projektując bawiliśmy się ideą kamuflażu i nasza propozycja jest przewrotna – maskujące motywy miały za zadanie uwydatnić najpiękniejsze kobiece atuty – mówi o kolekcji Karolina Sołtan, główna projektantka Mohito. Dzięki błyszczącym fakturom, seksownym krojom i zmysłowej, zamszowej nucie kobieta w kreacjach kolekcji Gold Label będzie czuła się zarazem wygodnie i glamour i na pewno nie przejdzie w tłumie niezauważona.
Przystępując do tworzenia Gold Label, projektanci ponownie skupili się na doborze wyjątkowych materiałów. Kojarzące się z barokowym przepychem żakardy zdobi wzór moro, stanowiący zręczne nawiązanie do motywu przewodniego linii. W ten sam deseń formują się także cekiny migoczące na seksownej mini sukience.
W kolekcji mocną rolę odegrał – typowany na tegoroczny must have – zamsz, z którego uszyty został m.in. ponadczasowy, wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju czy elegancka sukienka z asymetrycznym rozcięciem. Pośród akcesoriów kluczową rolę odgrywają skórzana torba typu shopper w odcieniu palonej cegły oraz miedziane szpilki o klasycznym fasonie.
Modele prezentowane w lookbooku są już dostępne w sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym mohito.com.
Sesja zdjęciowa
Modelka: Eliza Kukawska/Model Plus
Fotograf: Marcin Hryniewicz
Główny projektant: Karolina Sołtan/MOHITO
Stylizacje: Arleta Żak, Olga Roth/MOHITO
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Robert Kaszubski/Zakład Fryzjerski R&J/Schwarzkopf Professional
Art Director: Agnieszka Szpila/MOHITO
Brand Manager MOHITO: Robert Machałek