Linia Mohito Simple Office powstała z inspiracji aktywną, pewną siebie kobietą businessu, stanowiącej uosobienie siły i niezależności. Właśnie dla takich Klientek marka przygotowała propozycje stylizacji, łączących w sobie biurową klasykę i esencją kobiecości, uzupełnionych o szczyptę trendowej pikanterii. Efekty pracy projektantów Mohito można już podziwiać w lookbooku z propozycjami eleganckich ubrań i szykownych akcesoriów Mohito Simple Office Wiosna 2016.
Wraz z nowym sezonem projektanci marki postanowili uatrakcyjnić biurowy lookcode, uzupełniając go o akcenty prosto z wybiegów mody. Klasycznym zestawieniom świeżości nadają trendowe spodnie kuloty, koszule z wiązaniami pod szyją czy dwurzędowa marynarka ze złotymi guzikami w stylu lansowanym m.in. na wybiegach Balmain. Intrygującą alternatywę dla modelowych połączeń kolorystycznych stanowi monochromatyczny total look zbudowany w oparciu o czystą biel, głęboką czerń lub energetyczną czerwień. Uwagę przykuwa również zmultiplikowany nadruk z wizerunkiem jaskółki sprawiający, że ozdobione nim elegancka koszula czy ołówkowa spódnica nabierają nowego, lekko żartobliwego charakteru.
Ubrania z linii Simple Office dopełniają stosowne akcesoria. Subtelne, a zarazem przykuwające wzrok naszyjniki i kolczyki łączy motyw koła – jak prognozują największe biura trendowe, wiosną i latem to właśnie dodatki w tym kształcie będą niepodzielnie rządzić na ulicach najmodniejszych metropolii . Wśród torebek królują pojemne kuferki, miękkie torby i poręczne kopertówki – niezastąpione podczas spotkań biznesowych, natomiast w kwestii obuwia uwaga projektantów niepodzielnie skupiła się na wysokich szpilkach – dodatku, które jak żaden inny wyraża styl i niekwestionowaną charyzmę każdej Kobiety Mohito.
Wszystkie modele do kupienia na www.mohito.com
Sesja zdjęciowa
Zdjęcia: Marcin Hryniewicz
Modelka: Polina Ch./Mango Models
Stylizacje: Arleta Żak/Mohito
Włosy i makijaż: Anna Stykała
Art Director: Agnieszka Szpila/Mohito
Brand Manager Mohito: Robert Machałek