Moda i UrodaNowa marka w Sizeer – kampania Vans „Off the...

Nowa marka w Sizeer – kampania Vans „Off the Wall”

-

Wraz z nadejściem sezonu wiosna – lato 2013 sieć Sizeer prezentuje nową markę, która podbiła serca deskorolkarzy na całym świecie. Wulkanizowana podeszwa, prosty krój, kolorowe płótna – to znak rozpoznawczy butów marki Vans. Każda kolekcja jest hołdem dla stylu ulicy i kultury skateboardingu. W ofercie Sizeer znajdą się zarówno ikony jak i najnowsze modele, dostępne od sezonu wiosna-lato. Vans – off the wall!

Historia marki sięga 1966 roku, gdy Paul Van Doren i jego trzech partnerów otworzyli sklep połączony z fabryką obuwia w Kaliforni. Tylko pierwszego dnia działalności pojawiło się 12 klientów, którzy na odbiór zakupionych butów czekali cały dzień, ponieważ trzeba je wyprodukować (sklep nie miał żadnych zapasów magazynowych). Wtedy właśnie narodziła się najbardziej klasyczna linia butów Vans Authentic. Ta linia, dostępna w Sizeer, jest produkowana do dzisiaj, a Vans cieszy się zaufaniem milionów zagorzałych fanów na całym świecie.

Cała kolekcja kolekcja Vans Classics odzwierciedla 40 lat historii i dziedzictwa marki. Modele tej linii reprezentują historię mody, skateboardingu i stylu życia z Kalifornii lat 60. i 70. Legendarne buty takie jak Authentic, Sk8-Hi czy Slip-On są wciąż obecne na rynku jako ikony mody “ulicznej”. W kolekcji Classics pojawiają się również nowe style, które nawiązując do przeszłości, tworzą nowe trendy i kierunki w modzie. Taki jest na przykład 106 Vulcanized, który znakomicie wpisuje się w klasyczny styl marki Vans. Unowocześniona, wulkanizowana podeszwa, wzmocniony język i okolice palców powodują, że są to znakomite buty zarówno do codziennego użytku jak i do jazdy na deskorolce. Ilość kombinacji kolorystycznych i użytych materiałów powoduje, że każdy może wybrać idealnie pasującą do siebie parę.

Ceny butów wahają się od 219,99 zł do 279,99 pln

Kolekcja w Sizeer jest także promowana na witrynach. Kampania Vans potrwa do 10 marca

Tekst & foto: Sizeer

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Najnowsze artykuły

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Musisz przeczytać

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura,...

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po...

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie