Parfois prezentuje po raz pierwszy nową koncepcję kampanii na jesień/zimę 16/17, która zachęca do refleksji nad tym, co znaczy „czuć się jak w domu” i pokazuje jak z punktu widzenia marki można czuć się jak w domu w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.
„Dom jest tam, dokąd zmierzasz”
Bohaterką kampanii jest kobieta, w którą wciela się polska modelka Maria Loks, o której nic nie wiemy, ani skąd przyszła, ani dokąd zmierza. Widzimy ją, gdy znajduje się w budynku Walden 7 w Barcelonie, jednym z dzieł znanego i cenionego postmodernistycznego architekta Ricarda Bofill’ego.
Kampanię zrealizowaną w Barcelonie uwiecznił argentyński fotograf Rodrigo Carmuega. Linie i kolory budynku Walden 7 stanowią tło dla jednej z dominujących w tym sezonie stylizacji – lata 70. Z zaskakującym jak na zimę kolorem oliwkowym, bordo, żółtym czy petrol blue. Ponadto mamy tu zestawienie różnych materiałów takich jak aksamit, brokat, perły czy koronki, które spójnie przenoszą nas w klimat przepełnionych luksusem czasów wiktoriańskich czy stylu boho, lub w klimat epoki poprzez zastosowanie metody color blocking lub wzorów charakterystycznych dla danej dekady.
Zasada, która obowiązuje w tym sezonie to brak reguł. Można łączyć ze sobą dowolnie wszystkie elementy, podkreślając tym samym charakter ciekawej świata i przygód kobiety Parfois, który przejawia się przede wszystkim w czystej, minimalistycznej estetyce z autentycznymi dziełami sztuki designu w postaci biżuterii i torebek stworzonych z wykorzystaniem cekinów, haftów, brokatu czy aksamitu, tak charakterystycznych dla stylu romantycznego czy boho.
Nowością jest kolekcja odzieży, będąca istotnym punktem odniesienia dla nowej koncepcji sklepu i składająca się z typowych zimowych ubrań, jak ciepłe kurtki, długie etole czy futrzane stójki. Odświeżono również kolekcję akcesoriów. Kolekcja zawiera posrebrzaną i pozłacaną biżuterię, a w krajach, w których pozwalają na to przepisy srebrną i złotą. Dzięki temu kolekcja jest bogatsza i bardziej oryginalna.
Marka Parfois nadal stawia na otwieranie nowych concept store’ów i ma obecnie 700 takich sklepów w 54 krajach, dzięki czemu jej klientkom coraz łatwiej wyjść ze sklepu marki z total lookiem Parfois.
Parfois w sezonie zimowym 2016/2017 zachęca każdą kobietę do znalezienia swojego miejsca, swojej strefy komfortu, poprzez dokonywanie zmian i odkrywanie tego co nowe. Zachęcamy do odpowiedzi na pytanie: Co sprawia, że czujesz się jak w domu?