Moda i UrodaQuiosque AW 2016

Quiosque AW 2016

-

QUIOSQUE to marka stworzona dla kobiet. W kolekcjach przeważa ponadczasowa klasyka, którą dopełniają nowoczesne elementy. Dopasowane do kobiecej sylwetki kroje sprawiają, że panie czują się pięknie i elegancko bez względu na typ sylwetki czy wiek. W myśl koncepcji, że modne jest wszystko to, co pozwala nam czuć się dobrze, w sezonie jesień-zima 2016/17 projektanci QUIOSQUE stawiają na uniwersalne fasony.

Naturalne piękno emanujące od każdej kobiety – to niezmienna inspiracja dla projektantów QUIOSQUE. Ubrania tej marki stanowią idealny wybór, zarówno do biura, na rodzinną uroczystość jak i romantyczne spotkanie.

Kolekcje projektowane są tak, aby wzajemnie się uzupełniały, a dowolne elementy można było łączyć ze sobą na wiele sposobów. To propozycja dla aktywnych kobiet, które dzielą swój czas między pracę a dom. Wygoda, dobra jakość materiałów i funkcjonalność ubrań współgrają z kobiecym i eleganckim stylem. Perfekcyjny krój ubrań zapewnia komfort ich noszenia. Większość modeli jest szyta w Polsce.

Przewodnimi kolorami kolekcji są: intensywna fuksja, soczysta czerwień, elektryzujący kobalt, wyrazisty miodowy i butelkowa zieleń. Na uwagę zasługują geometryczne desenie przełamane zwierzęcymi motywami, jak również kobiece, kwiatowe wzory charakterystyczne dla QUIOSQUE.

Nie zabraknie też, tak modnego w tym sezonie, „błysku” – pojawią się metalizowane tkaniny i dzianiny, elementy posypane brokatem, nadruki z wykorzystaniem złotej czy srebrnej folii. Projektanci postawili na nowoczesne i zaskakujące rozwiązania, takie jak miksowanie różnorodnych faktur oraz struktur. Dzianiny łączą się z tkaninami, grubsze materiały – z cienkimi. W kolekcji znajdziemy zarówno dopasowane fasony, podkreślające kobiecą sylwetkę, jak i wygodne, oversize’owe formy.

Jesienno-zimowa kolekcja QUIOSQUE to kwintesencja kobiecości zamknięta w wyjątkowych projektach łączących wygodę i elegancję, klasykę i najnowsze trendy.

Skład ekipy realizującej najnowszą sesję zdjęciową QUIOSQUE:
I LIKE PHOTO – produkcja, Marcin Kempski – fotograf, Karolina Gruszecka – stylistka
Aneta Kostrzewa i Klaudia Jaśpińska – make up, Emil Zed – włosy
Patrycja/Gaga Models – modelka, Renata/Division – modelka
Więcej informacji na www.quiosque.pl

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie