Moda i UrodaRzut oka na Staffbymaff – kolekcja wiosna-lato 2014

Rzut oka na Staffbymaff – kolekcja wiosna-lato 2014

-

Pióro widoczne w logo marki, kolorowa grafika smokey eye czy biało-niebieskie rysunkowe nadruki – charakterystyczne elementy z nowej kolekcji Staffbymaff to doskonały sposób na niebanalną stylizację i wakacyjny look. Polska marka Staffbymaff, stworzona przez Martę Gajewską i Julię Kuczyńską, autorkę bloga MAFFASHION, jest synonimem luzu, radości i unikalności, czego wyrazem stała się letnia kolekcja, inspirowana hasłem Take what you need.

Miejski, sportowy styl i reinterpretacja klasycznych fasonów – tak w skrócie można opisać propozycje marki na sezon SS14. W kolekcji znajdziemy modne dwuczęściowe zestawy, złożone z szortów i topu lub spódnicy i bluzy, a także tuniki i autorskie T-shirty. Podstawowa paleta kolorystyczna, oparta na bieli i czerni, została ożywiona barwnymi printami, a ponadczasowe modele ubrań zyskały unikatowy charakter dzięki nietypowym cięciom i wiązaniom.

W kolekcji marki Staffbymaff znajdziemy rzeczy idealne na gorące wakacyjne dni, uszyte z wysokiej jakości tkanin. Sportowe szorty i topy w biało-niebieskie nadruki zostały obszyte cytrynową lamówką, tworząc soczysty, dziewczęcy komplet. Jednym z najbardziej charakterystycznych motywów, przewijających się w całej kolekcji, są kolorowe printy przedstawiające oczy. Zdobią one zwiewne tuniki oraz koszulę i krótkie spodenki, dodatkowo uzupełnione przezroczystą czarną siatką. Bardziej elegancką, ale wciąż casualową odsłoną Staffbymaff jest komplet złożony z szortów i bluzki zakończonej falbaną, uszytych z białego, tłoczonego materiału. Oryginalną stylizację z pazurem można stworzyć dzięki białej bluzie i krótkiej spódnicy. Ich prosty krój kontrastuje z zadziornymi wiązaniami, występującymi na rękawach i skosie miniówki.

Nowatorskie podejście do casualowo-sportowych ubrań i nacisk położony na oryginalne wzory przekłada się na filozofię marki, skierowanej do nieprzeciętnych i stylowych ludzi, ceniących polskie projekty. Hasło przewodnie kolekcji – Take what you need – ma zachęcać do aktywności i spełniania swoich marzeń.

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie