Kolekcja Simple CP SS 2015 to ukłon w stronę twórczości Soni Delaunay – rosyjsko-francuskiej malarki, prekursorki orfizmu. Projektanci Simple CP z powodzeniem zapożyczyli charakterystyczne, abstrakcyjne geometryczne wzory i formy, dzięki czemu wiosenno-letnia kolekcja na długo zapadnie w pamięć fanom marki.
Geometria i mocne kolory
Simple CP SS 2015 to połączenie geometrycznych, abstrakcyjnych wzorów stosowanych przez Delaunay (w tym nieśmiertelnego wzoru jaskółek) z bardzo mocnymi, charakterystycznymi kolorami. Zespół projektantów pod kierownictwem Weroniki Pietras wykorzystała wszystkie charakterystyczne elementy twórczości Soni Delaunay. W kolekcji pojawia się czerwień, królewski błękit, a także całe spektrum monochromatycznych odcieni – od bieli, przez gołębie szarości, po głęboką czerń.
Wielkomiejskie retro
Zespół projektantów Simple CP wykorzystał liczne motywy retro i zadbał, by ich interpretacja dobrze wpisywała się w języki wielkiego miasta. Typowe dla lat 60-tych spodnie cygaretki, pudełkowe płaszcze i trapezowe sukienki nie są jednak czystą kalką starych wzorów. Unowocześnione formy, nowoczesne materiały i perfekcyjne dopasowanie do potrzeb dzisiejszych kobiet – wszystko, byś czuła się pewnie i seksownie.
Jednak kolekcja Simple CP SS 2015 nie zrywa z tradycyjnymi dla marki koszulami, ultrakobiecymi sukienkami i marynarkami, czy seksownymi kombinezonami – nawet bardzo mocne rozszerzane spodnie typu „culottes” znalazły swoje miejsce w wiosenno-letniej kolekcji Simple CP.
Ready-to-wear, Business i Evening
Obok podstawowej kolekcji wiosna-lato, zespół Simple CP przygotował dwie dodatkowe linie: Business oraz Evening. W linii Business pojawiły się kombinezony, dopasowane garnitury, stonowane sukienki i typowo biurowe elementy – ołówkowe spódnice i białe bluzki. Kolekcja Evening natomiast to linia zachwycających, jedwabnych sukni czy efektowne, dekorowane falbanami kreacje.
Kolekcja wiosna/lato 2015 dostępna będzie w butikach regularnych Simple CP w całej Polsce oraz w e-sklepie na stronie www.e-simple-cp.com.
Architektura Lizbony stanowiła idealne tło dla zdjęć w wykonaniu fotografki Agaty Pospieszyńskiej. Twarzami marki zostały polskie topmodelki – Maja Salamon i Magdalena Jasek, gwiazdy m.in. kampanii Valentino, Prady i Carven, a prywatnie przyjaciółki. Sesję stylizowała Ina Lekiewicz, natomiast autorem filmu wizerunkowego jest Kuba Kossak.