Moda i UrodaModaSlow fashion – co to takiego i dlaczego warto...

Slow fashion – co to takiego i dlaczego warto wdrożyć ją w życie?

-

Slow fashion to podejście do odzieży oraz mody, które promuje etyczne i ekologiczne praktyki na każdym etapie produkcji oraz całym cyklu życia ubrań. Jest to ruch, który ma na celu przeciwdziałanie szybkiemu tempu i jednorazowości przemysłu mody, poprzez zachęcanie do zrównoważonej konsumpcji i produkcji.

Slow fashion kładzie nacisk na produkcję wysokiej jakości ubrań, które są trwałe i ponadczasowe. Zachęca do inwestowania w dobrej jakości produkty, które zostaną z nami na dłużej. Jest przeciwieństwem fast fashion oraz mikro trendów, które pojawiają się w jednym sezonie i znikają w kolejnym.

Odzież w duchu slow fashion dąży do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz promuje wykorzystanie organicznych i recyklingowych materiałów, ograniczenie emisji CO2, oszczędzanie wody i energii oraz minimalizację odpadów. Wpływ na środowisko jest szczególnie brany pod uwagę na każdym etapie produkcji.

Marka Norgate korzysta wyłącznie z certyfikowanych tkanin i tworzy ubrania, które dzięki wysokiej jakości oraz prostemu designowi zostaną z nami na lata. Ceny produktów są poparte ich jakości i możemy mieć pewność, że będą nam towarzyszyły przez wiele sezonów. Ubrania szyte są zgodnie z ideą zero waste, do produkcji ubrań często wykorzystywane są skrawki materiałów.  Ponadto marka wykorzystuje skrawki do produkcji zimowych akcesoriów dla dzieci w wyżynach peruwiańskich. 

Slow fashion – co to takiego i dlaczego warto wdrożyć ją w życie?
Marka spełnia wszystkie kryteria etycznej mody i zapewnia godne warunki pracy i wynagrodzenia.

Wszystkie produkty marki Norgate dostępne są na oficjalnej stronie marki www.norgate.com.pe

Ponadto na oficjalnym koncie na instagramie marki (instagram.com/norgate__) możemy znaleźć wiele ciekawych informacji na temat produkcji, materiałów, ich pochodzenia oraz produktów, które marka posiada w swoim asortymencie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie...

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie