Moda i UrodaSylwetka marki: DRESSAP

Sylwetka marki: DRESSAP

-

Anna Pirowska stworzyła markę DRESSAP, której projekty łączą dwie przeciwności – codzienność i elegancję. To wyjątkowe podejście sprawia, że jej ubrania są uniwersalne i wielofunkcyjne. Projekty marki wyróżnia zarówno styl, jak i doskonała jakość. Projektantka dba, by każdy szczegół był dopracowany, począwszy od kroju, a skończywszy na doborze zamków czy metkach. W najnowszej kolekcji Anna Pirowska postawiła na tkaniny o metalicznym połysku, eko skórę, miękkie dzianiny oraz kontrasty. W krojach można dostrzec inspirację Skandynawią oraz czystą, nieograniczoną formę. Ubrania marki DRESSAP są dostępne na platformie Showroom.pl.

Co było pierwszą rzeczą jaką zaprojektowałaś? Skąd pomysł na własną markę?

Była to kurtka Banana Havana. W zimny i ponury dzień znalazłam piękny ortalion w kolorze żółtym. Pomyślałam, że trzeba jakość rozjaśnić to, co dzieje się za oknem. Jej nazwa najlepiej wskazuje to, co przyszło mi na myśl. DRESSAP to wynik moich siedmioletnich doświadczeń w dziedzinie mody podczas pracy w duecie Zemełka&Pirowska. Postanowiłam, że najwyższy czas uruchomić swoją wyobraźnię i pokazać swoje pomysły. Ubrania, które tworzę, sama chętnie zakładam. Projektuję modę taką, jaką kocham i która wyraża mnie w stu procentach.

Skąd czerpiesz inspirację do nowych kolekcji?

Z wszystkiego co mnie otacza, nawet z brzydkiej pogody. Kocham skandynawski minimalizm i luźne podejście do mody. Inspirują i fascynują mnie ludzie. Czytam dużo biografii. Czasami wystarczy, że zobaczę dobry film, wpadnie mi w rękę ciekawy materiał i w mojej głowie rodzą się pomysły. Wszystkie projekty są przetworzeniem tego, co mnie otacza i spotyka.

Co jest dla Ciebie najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?

Projektuję rzeczy, które są uniwersalne, sprawdzą się zarazem w pracy, jak i na wieczornej imprezie. Chciałabym tworzyć ubrania, które będą chętnie noszone, nie będą nikomu nic narzucać, i sprawią, że klienci poczują się w nich lepiej. Lubię dopracowane szczegóły, w moich projektach można odnaleźć wiele detali. Począwszy od kroju, a skończywszy na doborze zamków czy projekcie metki i całej identyfikacji wizualnej marki. Ubrania DRESSAP ma wyróżniać nie tylko styl, ale też doskonała jakość.

Z jakich materiałów szyte są Twoje ubrania?

Wszystkie ubrania są szyte w Polsce. Do każdego produktu dołączam następujący tekst, który można uznać za motto marki: „Rzecz, którą trzymasz w ręce nie powstała w krajach Trzeciego Świata. Nie została wykonana przez dzieci. Nie łamie zasad sprawiedliwego handlu. Tworzymy nasze ubrania, by dawać radość. Ciesz się razem z nami”. Używam różnych tkanin zarówno naturalnych, mieszanych jak i sztucznych. Lubuję się w miękkich, dresowych dzianinach. Ostatnio sięgam po eko skóry, bo można znaleźć naprawdę ciekawe: połyskujące złotem, imitujące skórę słonia lub w dotyku przypominające papier. Szukam tkanin wyjątkowych, o ciekawym, nietypowym kolorze, lakierowanych, takich, które wyróżnią moje ubrania. Najczęściej są to: bawełny, wełny, wiskoza, eko skóra, żakard i jedwab.

Jak opisałabyś klientki DRESSAP ?

To osoby, które lubią się wyróżniać, ale w sposób stonowany i wyrafinowany. Preferujące dopracowane detale, wysoką jakość i estetyczną harmonię, zamiast krzykliwych napisów i ostentacyjnych ornamentów. Projekty DRESSAP są uniwersalne, można je nosić na wiele okazji i sposobów. Sprawdzą się zarówno w pracy, jak i wieczorem, kiedy trzeba przyciągnąć wzrok. Pomaga w tym unikalna, wielofunkcyjna konstrukcja. Dzięki niej jednym ruchem ręki można zmienić wygląd i charakter ubrań DRESSAP.

Jak oceniasz polski przemysł modowy i jak widzisz jego przyszłość?

Polski przemysł nabiera prędkości, ale jeszcze nie wyjechał z terenu zabudowanego. W tej chwili jest przede wszystkim faktem medialnym. To dobrze, ale potrzeba nam też większego otwarcia ze strony tych, dla których tworzymy – odbiorców. O polskiej modzie wiele się mówi, czas by zaczęto ją masowo kupować. Przestańmy wspierać międzynarodowe koncerny, które często szyją swoje ubrania w krajach Trzeciego Świata. Chodzi o zaufanie, że polskie ubrania mogą być nie tylko dobrze wykonane, ale też atrakcyjne i funkcjonalne. Jestem przekonana, że polska moda ma wszystkie atuty, by podbić serca Polaków.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Najnowsze artykuły

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie, brakuje czasu, a ostatnią rzeczą, na jaką mamy ochotę po...

„Miękko” Niny Czarneckiej – nowa książka o wrażliwości i kobiecej sile

Czy w świecie, który nagradza twardość, stanowczość i perfekcję, jest jeszcze miejsce na delikatność? Nina Czarnecka, znana szerzej jako...

Błoga i pełna przyjemności jesień z kosmetycznymi niespodziankami od PURE BEAUTY!

Jesień to czas oddechu, otulenia i małych przyjemności tylko dla siebie. Gdy za oknem wiatr tańczy z liśćmi, coraz...

Nowa era pielęgnacji: Resveratrol-Lift od Caudalie – młodsza i jędrniejsza skóra każdego dnia

Piękno przyszłości ma swoje źródło w naturze. Francuska marka Caudalie prezentuje przełomową linię Resveratrol-Lift – innowacyjną pielęgnację opartą na...

Musisz przeczytać

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie,...

Nowości MIYA Cosmetics – pielęgnacja skóry, wzmocnienie bariery hydrolipidowej i efekt glow

MIYA Cosmetics prezentuje serię innowacyjnych produktów, które odpowiadają na aktualne potrzeby skóry. Kosmetyki te wspierają mikrobiom, wzmacniają naturalną barierę...

NAOKO otwiera immersyjny butik w Manufakturze i prezentuje kolekcję BARBIE × NAOKO

Polska marka NAOKO wkracza w nowy rozdział swojej historii. W samym sercu łódzkiej Manufaktury otwarto NAOKO Studio – butik,...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie