IT’S ALL ABOUT STYLE – to hasło premierowej kampanii TALLINDERA, kierowanej do osób świadomych swojej wartości, pewnych siebie, ciekawych świata, które lubią być na bieżąco i chcą poznawać najnowsze trendy w modzie.

Tłem dla pierwszej sesji zdjęciowej stały się malownicze krajobrazy Palm Springs w Kalifornii oraz architektoniczne arcydzieła Desert Modern zaprojektowane przez E. Stewarta Williamsa. Miejsca z niezwykłą historią, tym bardziej, że w jednym z domów pojawiających się na zdjęciach mieszkał sam Frank Sinatra. Atmosferę wokół tak wyjątkowej lokalizacji potęguje fakt, iż niedawno cały świat świętował 100. rocznicę urodzin artysty. To postać kultowa, i nie chodzi tutaj tylko o pamiętne nagrania czy role, do jakich ciągle lubimy wracać, ale przede wszystkim nietuzinkową osobowość Sinatry, którego bez wątpienia możemy nazwać ikoną stylu.

Pierwsze kolekcje TALLINDERA charakteryzuje kunszt i czystość formy, harmonia oraz niewymuszona elegancja, które będą stałym elementem w propozycjach nowej marki. Zdjęcia autorstwa Michała Kara idealnie oddają klimat całej kolekcji, a przy tym utwierdzają nas w przekonaniu, że TALLINDER to kwintesencja dobrego smaku i modowej elegancji w klimacie „less is more”.

Kampanię „IT’S ALL ABOUT STYLE” tworzą niesamowite kadry z iście filmową scenerią, gdzie w rolach głównych występują Aline Weber i Ben Hill, których niewymuszoną nonszalancją zachwycamy się już od pierwszego ujęcia. Aline to brazylijska piękność, muza wielkich projektantów, osobowość, która uosabia markę poprzez swoją charyzmę, sukcesy i inteligencję. Partnerujący jej Ben Hill, jeden z najbardziej rozpoznawanych i najbardziej cenionych modeli na świecie, idealnie oddaje „męskiego ducha” kolekcji. Naturalny, trochę tajemniczy, a zarazem mocny wizerunek pary stał się świetną bazą do pokazania klimatu kolekcji na sezon SS’16.

Współczesny minimalizm został zestawiony z klasyczną elegancją, co widać w połączeniach tkanin oraz subtelnej kolorystyce. W kolekcji damskiej wśród propozycji pojawiają się sukienki, spodnie i spódnice, delikatne topy, a także lekkie płaszcze oraz modele jeansowe. Bogactwu tkanin towarzyszy stonowana paleta barw: dominująca biel, błękity, szarości, pastele, i czernie. Wśród akcesoriów znalazły się torby, buty czy paski.

Stylizacją sesji zajął się Michał Kuś, make-up to koncepcja Wilsona, a o fryzury zadbał Michał Bielecki. Premierowej sesji towarzyszy również film kampanijny autorstwa Barta Pogody.

Ubrania i dodatki z premierowej kolekcji dostępne są w salonach marki już od lutego 2016 r. Również w lutym ruszył sklep online www.Tallinder.com