Moda i UrodaUrodaTwoje włosy, Twoja historia – znajdź swoją receptę na...

Twoje włosy, Twoja historia – znajdź swoją receptę na piękno z Pharma Care

-

Pielęgnacja włosów to coś więcej, niż kosmetyki – to również osobista opowieść każdej kobiety, obecna w chwilach tylko dla siebie, indywidualnych potrzebach i rytuałach. Mówi o tym najnowsza kampania Pharma Care pod hasłem „Twoje włosy, Twoja historia”. Kluczową rolę odgrywa w niej kobieca codzienność – autentyczna, różnorodna i pełna emocji. Bo pielęgnacja to nie sztywne reguły, ale przestrzeń, którą tworzymy na swój własny sposób. Czasem w biegu, innym razem w duchu slow life, ale każda z nich jest tak samo ważna!

Pharma Care czerpie z natury to, co najlepsze, aby towarzyszyć w codzienności i wspierać każdą kobiecą historię. Bez narzucania, za to z uważnością i zrozumieniem dla unikalnych potrzeb. W kampanii wzięły udział cztery ambasadorki – inspirujące twórczynie internetowe, które dzielą się w sieci swoją pasją i stylem życia:

• @mrsostrovia – Paulina, fotografka i ogrodniczka z zamiłowaniem do życia blisko natury, wybiera minimalistyczną pielęgnację.
• @sianko_org – Kasia, pasjonatka roślin i ziołowych spacerów, stawia na lekkość, równowagę i świeżość w zgodzie z rytmem natury.
• @gurgul_m – Monika, w swoich codziennych wyborach łączy prostotę i styl – również w pielęgnacji, która daje jej przestrzeń do złapania oddechu.
• @lilajushko – Lila, „włosomaniaczka” z zamiłowaniem do ruchu i górskich wędrówek, szczególnie dba o objętość i naturalny wygląd pasm.

Każda z czterech bohaterek kampanii pokazuje inną perspektywę dbania o włosy – od prostych i szybkich rozwiązań, po bardziej rozbudowaną pielęgnację, która jednocześnie staje się momentem relaksu. Razem udowadniają, że piękno nie ma jednej, uniwersalnej definicji – i nie powinno jej być.

– Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać, że pielęgnacja włosów może być naturalną częścią codzienności, dopasowaną do indywidualnych potrzeb i rytmu życia każdej z nas. Stawiamy przy tym na autentyczność, uważność i wsparcie – bez presji i narzuconych schematów. Dlatego zaprosiliśmy do projektu cztery Ambasadorki, które inspirują zarówno swoją osobowością, jak i podejściem do pielęgnacji włosów. Każda z nich wnosi przy tym swoją własną, niepowtarzalną historię – mówi Aleksandra Łabus, Brand Manager Pharma Care.

Twoje włosy, Twoja historia – znajdź swoją receptę na piękno z Pharma Care

Bo zdrowie włosów zaczyna się „w głowie”

– I to dosłownie i w przenośni! W kampanii pojawia się również głos Joanny Majewskiej-Wróbel – doświadczonej psycholog, terapeutki i nauczycielki jogi, która opowiada o tym, jak emocje, świadomość ciała, zdrowe nawyki i równowaga wewnętrzna wpływają na kondycję naszych włosów, ale też na nas samych. Jej perspektywa przypomina o tym, że codzienna pielęgnacja może stać się chwilą uważności – przestrzenią na bycie bliżej siebie i wspieranie wewnętrznej równowagi. W rozmowie został poruszony m.in. temat radzenia sobie ze stresem oraz prostych zmian, które mogą pozytywnie wpłynąć nie tylko na włosy, ale i na cały organizm. Dowiemy się także, w jaki sposób zdrowie psychiczne może wspierać dobrą kondycję włosów, a także czy pielęgnacja może być momentem relaksacji.

Zacznij swoją własną historię z Pharma Care!

Marka pozostaje wierna swoim wartościom – prostocie, skuteczności i roślinnym składnikom. Jej produkty są minimalistyczne, inspirowane naturą i zaprojektowane z myślą o codziennej pielęgnacji. W ramach nowej kampanii, Pharma Care zaprasza kobiety do wspólnego poznawania produktów spod skrzydeł marki – aż 100 wybranych uczestniczek, które zgłoszą się do udziału w akcji, otrzyma do przetestowania zestawy kosmetyków i możliwość podzielenia się swoją opinią.

– Każda historia jest dla nas ważna. Chcemy, aby kobiety mogły inspirować się nawzajem i tworzyć przestrzeń, w której dzielą się własnymi doświadczeniami oraz podejściem do pielęgnacji. Filozofia Pharma Care polega na harmonii z otaczającym światem – m.in. dlatego do produkcji naszych kosmetyków wykorzystujemy naturalne składniki i starannie dobrane formuły, które wspierają unikalne potrzeby każdej z nas. Zamiast narzucać gotowe rozwiązania, zachęcamy do odkrywania własnych sposobów dbania o piękno włosów – dodaje Aleksandra Łabus.

Szczegóły kampanii oraz formularz zgłoszeniowy do akcji testerskiej dostępne są na stronie: https://pharma-care.pl/twoja-historia/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły

Jesień o zapachu muffina i karmelu – poznaj Autumn Vibe od so!flow

Jesień to czas, w którym świat zwalnia. Gdy na zewnątrz panuje chłód, kolorowe liście wirują na wietrze, a wieczory...

Zastanawiasz się, czy kupić ocet jabłkowy Racjonalni? Opinie klientów rozwieją Twoje wątpliwości!

Tworzymy ocet dla tych, którzy cenią autentyczność, stabilną jakość i przewidywalne efekty w codziennym stosowaniu. W zbieranych przez nas...

Hygge po polsku. Jesienne wieczory z ponczo po kąpieli od Endless Hugs

Jesień sprzyja domowym rytuałom, które budują bliskość i koją po intensywnym dniu. W tym czasie wieczorna kąpiel może stać...

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Musisz przeczytać

Zastanawiasz się, czy kupić ocet jabłkowy Racjonalni? Opinie klientów rozwieją Twoje wątpliwości!

Tworzymy ocet dla tych, którzy cenią autentyczność, stabilną jakość...

Jesień o zapachu muffina i karmelu – poznaj Autumn Vibe od so!flow

Jesień to czas, w którym świat zwalnia. Gdy na...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie