Moda i UrodaWieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

-

Większość perfum odwołuje się do mrocznych żądz i skrytych marzeń. Te poświęcone są szczerym, długim związkom pełnym miłości. A konkretnie małżeństwu Calvina Kleina.

W najnowszej kampanii zapachu Eternity można zobaczyć aktora Jake’a Gyllenhaala z modelką Liyą Kebede i czteroletnią Leilą. Trójka gra szczęśliwą rodzinę na miarę XXI wieku, a według materiałów prasowych marki reklama ma odzwierciedlać zaangażowanie w związek, wierność i wieloletnią miłość. Sam wybór ambasadorów zapachu jest znaczący. To postaci rzadko goszczące w kronikach plotkarskich, niezwykle utalentowane i zawsze kierujące się w wyborach artystycznych sercem. Całość utrzymana jest w czerni i bieli i nawiązuje do klasycznych reklam Calvina Kleina.

Dla szczęśliwie zakochanych

Zapach powstał w 1988 roku i jest jednym z tych, które z biegiem lat nie zestarzały się. Wciąż znajduje fanki wśród nowoczesnych, świadomych kobiet, które chcą wyrażać poprzez zapach własny styl. To lekka kompozycja, w której pierwsze skrzypce grają frezja i owoce cytrusowe, uzupełniona o bukiet oszałamiająco pachnących kwiatów i wykończona klasycznym heliotropem, piżmem czy paczuli. Różnorodność sprawia, że ten codzienny zapach damski Eternity Calvin Klein będzie dobrym prezentem dla kobiet w każdym wieku. Fanki klasyki na pewno już kiedyś miały go na swojej półce, podczas gdy dla młodszego pokolenia ta klasyczna już kompozycja może być nową przygodą. Właśnie dzięki takim zapachom jak Eternity wciąż udaje się zachować wiecznie młody wizerunek firmy.

historia jednego zapachu calvin klein eternity 1 - Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Wieczna miłość

Buteleczka zapachu Calvina Kleina Eternity, jak większość opakowań w przypadku tej marki, jest prosta i ponadczasowa. Tą wyróżnia jednak oryginalny korek. Zapach cieszy się tak dużą popularnością, że z biegiem lat powstały liczne edycje specjalne i kolejne wersje: Eternity Now, Eternity Moment czy Eternity Aqua. W każdej z kampanii marka stawia na naturalne pokazanie miłości. W przypadku zapachu Eternity Now subtelne fotografie pokazują parę w prawdziwym życiu: Jasmine Tookes i Tobiasa Sorensena. Z kolei przy Eternity Moment modelką jest Scarlett Johansson, która na zdjęciach uosabia spełnioną miłość i lekkość związaną ze stanem zakochania. Najbardziej zmysłowa jest kampania zapachu Eternity Aqua, jako jedyna wyprodukowana w pełnym kolorze.

historia jednego zapachu calvin klein eternity 2 - Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Jak w latach 90.

W latach 90. na plakatach promujących te perfumy można było zobaczyć modelkę Christy Turlington. Te zdjęcia przeszły już do historii. Co ciekawe, trzy lata temu marka znów zaprosiła słynną top modelkę do współpracy. Teraz do zdjęć pozuje już jako 45-latka, w towarzystwie swojego wieloletniego partnera życiowego. W ten sposób uosabia ona esencję perfum Calvina Kleina Eternity, które mają być świadectwem wieloletniej miłości pomiędzy Calvinem Kleinem a jego żoną.

Projektant jest wierny wieloletnim związkom. Ze swoją ostatnią żoną był związany przez 20 lat. Tworząc perfumy chciał przekonać, że trwała miłość trwająca dekadami też może być piękna, choć reklamy pokazują ją rzadko. Teraz kobiety na całym świecie z dumą noszą zapach stworzony z miłości – do kobiety i do perfum.

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie