Moda i UrodaWieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

-

Większość perfum odwołuje się do mrocznych żądz i skrytych marzeń. Te poświęcone są szczerym, długim związkom pełnym miłości. A konkretnie małżeństwu Calvina Kleina.

W najnowszej kampanii zapachu Eternity można zobaczyć aktora Jake’a Gyllenhaala z modelką Liyą Kebede i czteroletnią Leilą. Trójka gra szczęśliwą rodzinę na miarę XXI wieku, a według materiałów prasowych marki reklama ma odzwierciedlać zaangażowanie w związek, wierność i wieloletnią miłość. Sam wybór ambasadorów zapachu jest znaczący. To postaci rzadko goszczące w kronikach plotkarskich, niezwykle utalentowane i zawsze kierujące się w wyborach artystycznych sercem. Całość utrzymana jest w czerni i bieli i nawiązuje do klasycznych reklam Calvina Kleina.

Dla szczęśliwie zakochanych

Zapach powstał w 1988 roku i jest jednym z tych, które z biegiem lat nie zestarzały się. Wciąż znajduje fanki wśród nowoczesnych, świadomych kobiet, które chcą wyrażać poprzez zapach własny styl. To lekka kompozycja, w której pierwsze skrzypce grają frezja i owoce cytrusowe, uzupełniona o bukiet oszałamiająco pachnących kwiatów i wykończona klasycznym heliotropem, piżmem czy paczuli. Różnorodność sprawia, że ten codzienny zapach damski Eternity Calvin Klein będzie dobrym prezentem dla kobiet w każdym wieku. Fanki klasyki na pewno już kiedyś miały go na swojej półce, podczas gdy dla młodszego pokolenia ta klasyczna już kompozycja może być nową przygodą. Właśnie dzięki takim zapachom jak Eternity wciąż udaje się zachować wiecznie młody wizerunek firmy.

historia jednego zapachu calvin klein eternity 1 - Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Wieczna miłość

Buteleczka zapachu Calvina Kleina Eternity, jak większość opakowań w przypadku tej marki, jest prosta i ponadczasowa. Tą wyróżnia jednak oryginalny korek. Zapach cieszy się tak dużą popularnością, że z biegiem lat powstały liczne edycje specjalne i kolejne wersje: Eternity Now, Eternity Moment czy Eternity Aqua. W każdej z kampanii marka stawia na naturalne pokazanie miłości. W przypadku zapachu Eternity Now subtelne fotografie pokazują parę w prawdziwym życiu: Jasmine Tookes i Tobiasa Sorensena. Z kolei przy Eternity Moment modelką jest Scarlett Johansson, która na zdjęciach uosabia spełnioną miłość i lekkość związaną ze stanem zakochania. Najbardziej zmysłowa jest kampania zapachu Eternity Aqua, jako jedyna wyprodukowana w pełnym kolorze.

historia jednego zapachu calvin klein eternity 2 - Wieczna miłość w butelce: Calvin Klein Eternity

Jak w latach 90.

W latach 90. na plakatach promujących te perfumy można było zobaczyć modelkę Christy Turlington. Te zdjęcia przeszły już do historii. Co ciekawe, trzy lata temu marka znów zaprosiła słynną top modelkę do współpracy. Teraz do zdjęć pozuje już jako 45-latka, w towarzystwie swojego wieloletniego partnera życiowego. W ten sposób uosabia ona esencję perfum Calvina Kleina Eternity, które mają być świadectwem wieloletniej miłości pomiędzy Calvinem Kleinem a jego żoną.

Projektant jest wierny wieloletnim związkom. Ze swoją ostatnią żoną był związany przez 20 lat. Tworząc perfumy chciał przekonać, że trwała miłość trwająca dekadami też może być piękna, choć reklamy pokazują ją rzadko. Teraz kobiety na całym świecie z dumą noszą zapach stworzony z miłości – do kobiety i do perfum.

Najnowsze artykuły

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie, brakuje czasu, a ostatnią rzeczą, na jaką mamy ochotę po...

„Miękko” Niny Czarneckiej – nowa książka o wrażliwości i kobiecej sile

Czy w świecie, który nagradza twardość, stanowczość i perfekcję, jest jeszcze miejsce na delikatność? Nina Czarnecka, znana szerzej jako...

Błoga i pełna przyjemności jesień z kosmetycznymi niespodziankami od PURE BEAUTY!

Jesień to czas oddechu, otulenia i małych przyjemności tylko dla siebie. Gdy za oknem wiatr tańczy z liśćmi, coraz...

Nowa era pielęgnacji: Resveratrol-Lift od Caudalie – młodsza i jędrniejsza skóra każdego dnia

Piękno przyszłości ma swoje źródło w naturze. Francuska marka Caudalie prezentuje przełomową linię Resveratrol-Lift – innowacyjną pielęgnację opartą na...

Musisz przeczytać

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie,...

Nowości MIYA Cosmetics – pielęgnacja skóry, wzmocnienie bariery hydrolipidowej i efekt glow

MIYA Cosmetics prezentuje serię innowacyjnych produktów, które odpowiadają na aktualne potrzeby skóry. Kosmetyki te wspierają mikrobiom, wzmacniają naturalną barierę...

NAOKO otwiera immersyjny butik w Manufakturze i prezentuje kolekcję BARBIE × NAOKO

Polska marka NAOKO wkracza w nowy rozdział swojej historii. W samym sercu łódzkiej Manufaktury otwarto NAOKO Studio – butik,...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie