Marka Simple od lat zachwyca Polki doskonałą jakością i intrygującym wykorzystaniem najnowszych trendów wprost ze światowych wybiegów. Główna projektantka kolekcji AW 2014/15, Weronika Pietras, zabrała swoimi kreacjami na wycieczkę do wielkiego miasta. Paryska metropolia stała się główną inspiracją dla zespołu projektowego – a owocem tej inspiracji jest tętniąca nowoczesnością i kobiecością kolekcja. Jakie są propozycje Simple na jesień-zimę 2014/15?

Tradycja kontra nowoczesność

Simple korzysta z kontrastów – w kolekcji nowoczesność miesza się z klasycznymi rozwiązaniami. Dynamika miasta reprezentowana jest przez nabłyszczane skóry, tkaniny o wysokim połysku oraz strukturalne, trójwymiarowe pianki. Natomiast krótkie jedwabne kurtki o gometrycznej linii, wełniane płaszcze i sukienki maxi to klasyczna, ponadczasowa strona kolekcji Simple AW 2014/15.

Dla każdego coś pięknego

W bogactwie fasonów można przebierać bez końca. Dla uwielbiających podkreślać swoje atuty kobiet projektanci Simple przygotowali dopasowane bluzki i koktajlowe sukienki, będące od lat rdzeniem marki. Dla fanek luźniejszych kreacji znalazły się asymetryczne koszule, płaszcze oversize i kurtki bomber.

Odcienie wina, śliwek, jagód i wrzodu doskonale odzwierciedlają najnowsze trendy, dzięki czemu kolorowa część kolekcji będzie z pewnością hitem jesieni. Podkreślą je zaskakujące dodatki: lakierowane kuferki, retro torby i torebki z długimi frędzlami.

Wśród butów zaproponowanych w kolekcji Simple AW 2014/15 znalazły się jesienne sztyblety w kolorowymi elementami, srebrne szpilki, botki z paskami na kostce i skórzane kozaki, idealne na jesienno-zimowy okres.

Klasa business

Marka Simple sukcesywnie powiększa swoją ofertę dla kobiet aktywnych zawodowo. Perfekcyjnie skrojone garnitury, kobiece koszule, czy klasyczne płaszcze w odcieniach karmelu i granatu będą użytecznym uzupełnieniem garderoby każdej business woman.

Pozdrowienia z Paryża

Sesja wizerunkowa odbyła się w Paryżu. Zdjęcia wykonał światowej sławy francuski fotograf, mieszkający na stałe w Nowym Jorku – Frederic Pinet. Twarzą kampanii jest Maddie Kulicka – topmodelka znana z wybiegów Diora, Chanel, Marca Jacobsa i Sonii Rykiel. Stylizacją zajęła się Ina Lekiewicz, szefowa działu mody magazynu ELLE.