Moda i UrodaWybierz nastrój dla siebie z Palmolive Aroma Sensations

Wybierz nastrój dla siebie z Palmolive Aroma Sensations

-

Palmolive wzbogaca kategorię żeli pod prysznic o nową serię Aroma Sensations. To pierwsza linia marki zaprojektowana z myślą o możliwości wyboru nastroju. Dzięki zmysłowym zapachom, różnorodnym konsystencjom, soczystym kolorom i zaskakującemu połączeniu starannie wyselekcjonowanych naturalnych składników, żele Aroma Sensations stymulują zmysły i wprawiają w nastrój, który utrzymuje się także po kąpieli.

Nie ma wątpliwości, że nastrój w jakim się znajdujemy wpływa na nasze codzienne życie. Co więcej, zakładając, że wszystko udaje nam się znacznie lepiej, kiedy jesteśmy w dobrym nastroju – niezależnie czy chodzi o spotkanie biznesowe, ważny egzamin, ciężki trening czy nawet randkę – prawdopodobnie nie będzie przesady w stwierdzeniu, że nasz nastrój może mieć zasadniczy wpływ na całe nasze życie.

Istnieje także powszechne przekonanie, że na działanie czynników zewnętrznych, które mają wpływ na nasze samopoczucie, szczególnie wrażliwe są kobiety, a ich nastrój potrafi się zmienić diametralnie dosłownie w jednej chwili. Wszystko to z powodu estrogenu – hormonu, który sprawia, że są bardziej emocjonalne. Czy mogą obrócić to na swoją korzyść? Jak najbardziej. Istnieją rzeczy, które szczególnie mocno oddziałują na kobiecy nastrój, takie jak zapach, wrażenia dotykowe, kolor – wybierając te odpowiednie, przy swojej wrażliwości kobiety w wyjątkowo łatwy sposób mogą zatem „uruchamiać” właściwy nastrój. Wszystkie te fakty stały się inspiracją do stworzenia nowej linii żeli pod prysznic o mocy aktywowania wybranego nastroju – Aroma Sensations.

palmolive - Wybierz nastrój dla siebie z Palmolive Aroma Sensations

Aby każdy mógł wybrać nastrój dla siebie, Palmolive przygotowało bogatą gamę żeli nowej linii Aroma Sensations:

So Relaxed – żel o wyjątkowym zapachu, z lawendowymi olejkami eterycznymi, Ylang Ylang i kardamonem – relaksuje i wpływa kojąco na zmysły

Feel Glamorous – żel delikatnie peelingujący, o urzekającym zapachu, z jeżyną, wanilią Bourbon i pitają – pobudza zmysły i pozwala poczuć się wyjątkowo

Feel Good – jedwabisty żel pod prysznic z plumerią, olejkami eterycznymi z neroli i mango – rozpieszczający skórę i wprowadzający w radosny nastrój

Feel the Massage – regenerujący żel peelingujący, z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną – dla orzeźwienia ciała i umysłu

So Dynamic – orzeźwiający żel z werbeną, olejkami eterycznymi z mandarynki oraz kwiatem pomarańczy – zapewnia świeżość i przypływ energii

So Vibrant – perłowy żel z jagodami goji, olejkami eterycznymi z imbiru i hibiskusem – przywraca witalność i dobry nastrój

Żele Palmolive Aroma Sensations zostały stworzone we współpracy ze znanymi domami perfum, takimi jak Firmenich, IFF i Givaudan. Dzięki temu powstały unikalne połączenia zapachowe, pozwalające wpływać na nastrój.

– Przyjemne zapachy łączone z olejkami eterycznymi są powszechnie uważane za czynniki wpływające na nastrój, a nawet ułatwiające zasypianie. Oddziałują na nas nawet bez naszego świadomego udziału, ponieważ receptory w naszych nosach są połączone bezpośrednio z naszym mózgiem, pamięcią i emocjami – powiedział Nolwenn Fontaine z IFF – International Flavors & Fragrances.

Nowa linia oferuje wybór spośród 6 wariantów, z których każdy zaprojektowany został tak, aby wprawiać w inne samopoczucie. Każdy z nich sprawdzi się też w innej sytuacji – gdy przyjdzie potrzeba złapania chwili oddechu od pędu życia, przygotowania się do nowych wyzwań, czy też po prostu zrelaksowania ciała i umysłu. Są żele idealne na rano dla przyjemnego rozpoczęcia dnia, inne na wieczór, by odprężyć się przed snem. Są też takie, które pomogą poczuć się promiennie i radośnie, jeszcze inne pozwolą oczyścić umysł, zregenerować ciało i uwidocznić swoje piękno. Aroma Sensations ma propozycję na każdą sytuację, porę dnia, kiedy bierzemy kąpiel i różne potrzeby, tak by pozwolić wybrać najlepszy dla siebie nastrój.

Wprowadzeniu nowej linii żeli Palmolive Aroma Sensations towarzyszy kampania reklamowa w TV, prasie, Internecie, działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz konkurs dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest samochód osobowy Fiat 500. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Palmolive (z wyłączeniem mydeł w kostce), zachować paragon i wysłać SMS na numer 4321 z odpowiedzią na pytanie: Co wprawia Cię w najlepszy nastrój?. Oprócz nagrody głównej na uczestników czekają również skutery Vespa oraz modne torby z zestawami produktów Palmolive Aroma Sensations.

Najnowsze artykuły

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Musisz przeczytać

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci....

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie...

Washster – inteligentna pralnia Kraków, która zmienia codzienność

Każdy z nas zna ten moment: sterta prania rośnie, brakuje czasu, a ostatnią rzeczą, na jaką mamy ochotę po...

„Miękko” Niny Czarneckiej – nowa książka o wrażliwości i kobiecej sile

Czy w świecie, który nagradza twardość, stanowczość i perfekcję, jest jeszcze miejsce na delikatność? Nina Czarnecka, znana szerzej jako...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie