Wybierz nastrój dla siebie z Palmolive Aroma Sensations

Palmolive wzbogaca kategorię żeli pod prysznic o nową serię Aroma Sensations. To pierwsza linia marki zaprojektowana z myślą o możliwości wyboru nastroju. Dzięki zmysłowym zapachom, różnorodnym konsystencjom, soczystym kolorom i zaskakującemu połączeniu starannie wyselekcjonowanych naturalnych składników, żele Aroma Sensations stymulują zmysły i wprawiają w nastrój, który utrzymuje się także po kąpieli.

Nie ma wątpliwości, że nastrój w jakim się znajdujemy wpływa na nasze codzienne życie. Co więcej, zakładając, że wszystko udaje nam się znacznie lepiej, kiedy jesteśmy w dobrym nastroju – niezależnie czy chodzi o spotkanie biznesowe, ważny egzamin, ciężki trening czy nawet randkę – prawdopodobnie nie będzie przesady w stwierdzeniu, że nasz nastrój może mieć zasadniczy wpływ na całe nasze życie.

Istnieje także powszechne przekonanie, że na działanie czynników zewnętrznych, które mają wpływ na nasze samopoczucie, szczególnie wrażliwe są kobiety, a ich nastrój potrafi się zmienić diametralnie dosłownie w jednej chwili. Wszystko to z powodu estrogenu – hormonu, który sprawia, że są bardziej emocjonalne. Czy mogą obrócić to na swoją korzyść? Jak najbardziej. Istnieją rzeczy, które szczególnie mocno oddziałują na kobiecy nastrój, takie jak zapach, wrażenia dotykowe, kolor – wybierając te odpowiednie, przy swojej wrażliwości kobiety w wyjątkowo łatwy sposób mogą zatem „uruchamiać” właściwy nastrój. Wszystkie te fakty stały się inspiracją do stworzenia nowej linii żeli pod prysznic o mocy aktywowania wybranego nastroju – Aroma Sensations.

Wybierz nastrój dla siebie z Palmolive Aroma Sensations

Aby każdy mógł wybrać nastrój dla siebie, Palmolive przygotowało bogatą gamę żeli nowej linii Aroma Sensations:

So Relaxed – żel o wyjątkowym zapachu, z lawendowymi olejkami eterycznymi, Ylang Ylang i kardamonem – relaksuje i wpływa kojąco na zmysły

Feel Glamorous – żel delikatnie peelingujący, o urzekającym zapachu, z jeżyną, wanilią Bourbon i pitają – pobudza zmysły i pozwala poczuć się wyjątkowo

Feel Good – jedwabisty żel pod prysznic z plumerią, olejkami eterycznymi z neroli i mango – rozpieszczający skórę i wprowadzający w radosny nastrój

Feel the Massage – regenerujący żel peelingujący, z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną – dla orzeźwienia ciała i umysłu

So Dynamic – orzeźwiający żel z werbeną, olejkami eterycznymi z mandarynki oraz kwiatem pomarańczy – zapewnia świeżość i przypływ energii

So Vibrant – perłowy żel z jagodami goji, olejkami eterycznymi z imbiru i hibiskusem – przywraca witalność i dobry nastrój

Żele Palmolive Aroma Sensations zostały stworzone we współpracy ze znanymi domami perfum, takimi jak Firmenich, IFF i Givaudan. Dzięki temu powstały unikalne połączenia zapachowe, pozwalające wpływać na nastrój.

– Przyjemne zapachy łączone z olejkami eterycznymi są powszechnie uważane za czynniki wpływające na nastrój, a nawet ułatwiające zasypianie. Oddziałują na nas nawet bez naszego świadomego udziału, ponieważ receptory w naszych nosach są połączone bezpośrednio z naszym mózgiem, pamięcią i emocjami – powiedział Nolwenn Fontaine z IFF – International Flavors & Fragrances.

Nowa linia oferuje wybór spośród 6 wariantów, z których każdy zaprojektowany został tak, aby wprawiać w inne samopoczucie. Każdy z nich sprawdzi się też w innej sytuacji – gdy przyjdzie potrzeba złapania chwili oddechu od pędu życia, przygotowania się do nowych wyzwań, czy też po prostu zrelaksowania ciała i umysłu. Są żele idealne na rano dla przyjemnego rozpoczęcia dnia, inne na wieczór, by odprężyć się przed snem. Są też takie, które pomogą poczuć się promiennie i radośnie, jeszcze inne pozwolą oczyścić umysł, zregenerować ciało i uwidocznić swoje piękno. Aroma Sensations ma propozycję na każdą sytuację, porę dnia, kiedy bierzemy kąpiel i różne potrzeby, tak by pozwolić wybrać najlepszy dla siebie nastrój.

Wprowadzeniu nowej linii żeli Palmolive Aroma Sensations towarzyszy kampania reklamowa w TV, prasie, Internecie, działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz konkurs dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest samochód osobowy Fiat 500. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Palmolive (z wyłączeniem mydeł w kostce), zachować paragon i wysłać SMS na numer 4321 z odpowiedzią na pytanie: Co wprawia Cię w najlepszy nastrój?. Oprócz nagrody głównej na uczestników czekają również skutery Vespa oraz modne torby z zestawami produktów Palmolive Aroma Sensations.