LifestyleCzy torby na zakupy z nadrukiem to dobry gadżet...

Czy torby na zakupy z nadrukiem to dobry gadżet reklamowy?

-

Torby na zakupy z nadrukiem to gadżet reklamowy, na który decyduje się wiele firm. Z czego są uszyte i jakie mają zalety? Czy faktycznie warto inwestować w ten prezent dla klientów? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.

  1. Z jakich materiałów szyte są torby na zakupy z nadrukiem?
  2. Torba bawełniana a torba płócienna – czym się różnią?
  3. Bawełniana torba – do czego ją wykorzystać?
  4. Jakie zalety mają torby bawełniane?

Z jakich materiałów szyte są torby na zakupy z nadrukiem?

Torby na zakupy z nadrukiem szyte są najczęściej z bawełny, lnu bądź tworzyw sztucznych (zazwyczaj poliestru). Torba bawełniana z własnym nadrukiem cieszy się największą popularnością z uwagi na dobrą jakość i korzystną cenę. Torba lniana jest grubsza i bardziej wytrzymała od bawełny, jednak wpływa to na wyższą cenę. Tworzywa sztuczne, choć najbardziej wytrzymałe, wykorzystywane są coraz rzadziej. Wynika to z rosnącej świadomości społeczeństwa na temat ochrony środowiska.

Torba bawełniana a torba płócienna – czym się różnią?

Torby ekologiczne płócienne są tak naprawdę wykonane z bawełny. Nazwy te często stosuje się zamiennie. Główną różnicą jest grubość materiału oraz styl splotu. Torba zakupowa bawełniana zazwyczaj ma gramaturę 140g/m2. Materiał może lekko prześwitywać. Z kolei torba na zakupy płócienna ma gramaturę nawet do 340 g/m2. Materiał jest bardziej sztywny i nie prześwituje.

Bawełniana torba – do czego ją wykorzystać?

Torba reklamowa z nadrukowanym logo idealnie nadaje się na zakupy, jednak to nie jedyne jej zastosowanie. Wiele kobiet traktuje torby na zakupy z nadrukiem jako zamiennik standardowych torebek i nosi w nich książki, kosmetyki, drugie śniadanie, a nawet laptopa. Reklamowe torby mogą również stanowić zabezpieczenie dla delikatnych przedmiotów (np. w czasie podróży). Dla wielu osób torby materiałowe stały się elementem codziennego użytku, kosztem foliowych reklamówek.

Jakie zalety mają torby bawełniane?

Materiałowe torby reklamowe na ramię mają wiele zalet. Przede wszystkim są wielorazowego użytku i mają większą trwałość niż inne gadżety reklamowe, takie jak długopisy. Nadruk wraz z logo firmy umieszczone na torbie będą dobrze widoczne nawet z dużej odległości. Torebki bawełniane z nadrukiem to praktyczny i ekologiczny prezent, który klienci z pewnością docenią.

Torby na zakupy z nadrukiem to gadżety reklamowe, które posłużą klientom przez długi czas. Dzięki temu, że są praktyczne, lekkie, trwałe, a przy tym niedrogie, idealnie nadają się co celów marketingowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły

Nowa era pielęgnacji: Resveratrol-Lift od Caudalie – młodsza i jędrniejsza skóra każdego dnia

Piękno przyszłości ma swoje źródło w naturze. Francuska marka Caudalie prezentuje przełomową linię Resveratrol-Lift – innowacyjną pielęgnację opartą na...

Nowości MIYA Cosmetics – pielęgnacja skóry, wzmocnienie bariery hydrolipidowej i efekt glow

MIYA Cosmetics prezentuje serię innowacyjnych produktów, które odpowiadają na aktualne potrzeby skóry. Kosmetyki te wspierają mikrobiom, wzmacniają naturalną barierę...

NAOKO otwiera immersyjny butik w Manufakturze i prezentuje kolekcję BARBIE × NAOKO

Polska marka NAOKO wkracza w nowy rozdział swojej historii. W samym sercu łódzkiej Manufaktury otwarto NAOKO Studio – butik,...

YOPE MEN – naturalna pielęgnacja dla mężczyzn, którą poczujesz od pierwszego użycia

Marka YOPE wprowadza na rynek nową linię kosmetyków YOPE MEN – naturalną pielęgnację stworzoną specjalnie z myślą o potrzebach...

Musisz przeczytać

NAOKO otwiera immersyjny butik w Manufakturze i prezentuje kolekcję BARBIE × NAOKO

Polska marka NAOKO wkracza w nowy rozdział swojej historii....

Nowości MIYA Cosmetics – pielęgnacja skóry, wzmocnienie bariery hydrolipidowej i efekt glow

MIYA Cosmetics prezentuje serię innowacyjnych produktów, które odpowiadają na...

Ciało. Arcydzieło siedmiu milionów lat ewolucji – fascynująca książka o ludzkim ciele, ewolucji i sztuce

Książka „Ciało. Arcydzieło siedmiu milionów lat ewolucji” autorstwa Juana Luisa Arsuagi to fascynująca podróż w głąb ludzkiego organizmu. Autor,...

NOWOŚĆ od MIYA Cosmetics: Stymulująca wcierka Scalp&more – energia i wzmocnienie dla twoich włosów

Twoje włosy są osłabione, tracą gęstość i blask? Sięgnij po nowość od MIYA Cosmetics! Stymulująca wcierka do skóry głowy...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie