MacierzyństwoMiłość i troska czyli promowanie pozytywnych emocji -Kampania społeczna...

Miłość i troska czyli promowanie pozytywnych emocji -Kampania społeczna Love&Care

-

Kampania społeczna Love&Care organizowana przez markę bobini baby stale podbija serca rodziców! Nowe plany i działania akcji Love&Care mają na celu promowanie pozytywnych emocji, jakie powinny być pielęgnowane już od pierwszych dni życia każdego maluszka.

Kampania trwa już od ponad roku, skupiając wokół siebie coraz więcej uczestników. Nowe działania jeszcze intensywniej będą angażowały w ideę rodzicielstwa bliskości poprzez promowanie zasad Love&Care.

Jakie są założenia kampanii?

Kochaj, przytulaj, wspieraj, szanuj, pomagaj, ucz, troszcz się, doceniaj, akceptuj to dekalog Love&Care, który w praktyce jest przybliżany rodzicom za pomocą ciekawych artykułów i skutecznych porad, które można znaleźć na stronie internetowej http://loveandcare.bobini.pl/, na dedykowanym profilu na portalu społecznościowym Facebook oraz podczas event’ów i spotkań z rodzicami.

Dlaczego warto dołączyć do społeczności Love &Care?

Atmosfera panująca w domu, a także zachowania kierowane względem dziecka mogą warunkować jego osobowość już od pierwszych dni, dlatego na każdym kroku należy bezwzględnie okazywać miłość i troskę. Wspólne promowanie najważniejszych zasad wychowania w bliskości i miłości wzmaga pozytywne postawy, a także nie pozwala zapominać o tym, jak dużą rolę emocje odgrywają w naszym życiu. Niezmiennie głównymi założeniami kampanii są edukacja oraz budowanie świadomej i zaangażowanej społeczności wobec Love&Care, dlatego koordynatorzy akcji zaplanowali szereg działań przybliżających ideę rodzicielstwa bliskości.

Jak mówi Erna Grońska-Petniak– Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group – Love&Care  propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia –  na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką bobini baby, czyli z produktami  przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.

Informacje o Love&Care możecie śledzić na stronie internetowej oraz fanpage’u. Dołącz do działań prowadzonych przez markę, aby okazać wsparcie pozytywnym emocjom!

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie