MacierzyństwoMiłość i troska czyli promowanie pozytywnych emocji -Kampania społeczna...

Miłość i troska czyli promowanie pozytywnych emocji -Kampania społeczna Love&Care

-

Kampania społeczna Love&Care organizowana przez markę bobini baby stale podbija serca rodziców! Nowe plany i działania akcji Love&Care mają na celu promowanie pozytywnych emocji, jakie powinny być pielęgnowane już od pierwszych dni życia każdego maluszka.

Kampania trwa już od ponad roku, skupiając wokół siebie coraz więcej uczestników. Nowe działania jeszcze intensywniej będą angażowały w ideę rodzicielstwa bliskości poprzez promowanie zasad Love&Care.

Jakie są założenia kampanii?

Kochaj, przytulaj, wspieraj, szanuj, pomagaj, ucz, troszcz się, doceniaj, akceptuj to dekalog Love&Care, który w praktyce jest przybliżany rodzicom za pomocą ciekawych artykułów i skutecznych porad, które można znaleźć na stronie internetowej http://loveandcare.bobini.pl/, na dedykowanym profilu na portalu społecznościowym Facebook oraz podczas event’ów i spotkań z rodzicami.

Dlaczego warto dołączyć do społeczności Love &Care?

Atmosfera panująca w domu, a także zachowania kierowane względem dziecka mogą warunkować jego osobowość już od pierwszych dni, dlatego na każdym kroku należy bezwzględnie okazywać miłość i troskę. Wspólne promowanie najważniejszych zasad wychowania w bliskości i miłości wzmaga pozytywne postawy, a także nie pozwala zapominać o tym, jak dużą rolę emocje odgrywają w naszym życiu. Niezmiennie głównymi założeniami kampanii są edukacja oraz budowanie świadomej i zaangażowanej społeczności wobec Love&Care, dlatego koordynatorzy akcji zaplanowali szereg działań przybliżających ideę rodzicielstwa bliskości.

Jak mówi Erna Grońska-Petniak– Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group – Love&Care  propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia –  na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką bobini baby, czyli z produktami  przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.

Informacje o Love&Care możecie śledzić na stronie internetowej oraz fanpage’u. Dołącz do działań prowadzonych przez markę, aby okazać wsparcie pozytywnym emocjom!

Najnowsze artykuły

Jesień o zapachu muffina i karmelu – poznaj Autumn Vibe od so!flow

Jesień to czas, w którym świat zwalnia. Gdy na zewnątrz panuje chłód, kolorowe liście wirują na wietrze, a wieczory...

Zastanawiasz się, czy kupić ocet jabłkowy Racjonalni? Opinie klientów rozwieją Twoje wątpliwości!

Tworzymy ocet dla tych, którzy cenią autentyczność, stabilną jakość i przewidywalne efekty w codziennym stosowaniu. W zbieranych przez nas...

Hygge po polsku. Jesienne wieczory z ponczo po kąpieli od Endless Hugs

Jesień sprzyja domowym rytuałom, które budują bliskość i koją po intensywnym dniu. W tym czasie wieczorna kąpiel może stać...

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Musisz przeczytać

Zastanawiasz się, czy kupić ocet jabłkowy Racjonalni? Opinie klientów rozwieją Twoje wątpliwości!

Tworzymy ocet dla tych, którzy cenią autentyczność, stabilną jakość...

Jesień o zapachu muffina i karmelu – poznaj Autumn Vibe od so!flow

Jesień to czas, w którym świat zwalnia. Gdy na...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie