Moda i UrodaMohito Gold Label AW 2015

Mohito Gold Label AW 2015

-

Wraz z nadejściem sezonu jesień-zima 2015 marka Mohito przygotowała dla swoich Klientek kolejną odsłonę ekskluzywnej linii Gold Label. Jej bohaterką jest kobieta, która ma odwagę inspirować – nowoczesna wojowniczka, przemierzająca ulice wielkiego miasta XXI wieku.

Wizualna interpretacja militarnego trendu na nadchodzącą jesień opowiada o tym, ze wyrazistość stylu dodaje siły i atrakcyjności. Projektując bawiliśmy się ideą kamuflażu i nasza propozycja jest przewrotna – maskujące motywy miały za zadanie uwydatnić najpiękniejsze kobiece atuty – mówi o kolekcji Karolina Sołtan, główna projektantka Mohito. Dzięki błyszczącym fakturom, seksownym krojom i zmysłowej, zamszowej nucie kobieta w kreacjach kolekcji Gold Label będzie czuła się zarazem wygodnie i glamour i na pewno nie przejdzie w tłumie niezauważona.

Przystępując do tworzenia Gold Label, projektanci ponownie skupili się na doborze wyjątkowych materiałów. Kojarzące się z barokowym przepychem żakardy zdobi wzór moro, stanowiący zręczne nawiązanie do motywu przewodniego linii. W ten sam deseń formują się także cekiny migoczące na seksownej mini sukience.

W kolekcji mocną rolę odegrał – typowany na tegoroczny must have – zamsz, z którego uszyty został m.in. ponadczasowy, wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju czy elegancka sukienka z asymetrycznym rozcięciem. Pośród akcesoriów kluczową rolę odgrywają skórzana torba typu shopper w odcieniu palonej cegły oraz miedziane szpilki o klasycznym fasonie.

Modele prezentowane w lookbooku są już dostępne w sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym mohito.com. 

Sesja zdjęciowa
Modelka
: Eliza Kukawska/Model Plus

Fotograf: Marcin Hryniewicz
Główny projektant: Karolina Sołtan/MOHITO
Stylizacje: Arleta Żak, Olga Roth/MOHITO
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Robert Kaszubski/Zakład Fryzjerski R&J/Schwarzkopf Professional
Art Director: Agnieszka Szpila/MOHITO
Brand Manager MOHITO: Robert Machałek 

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie