KulinariaOd kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

-

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa zbożowa.

Tegoroczna jesień należy do napojów roślinnych – pełnych smaku i możliwości, które marka Inka chce pokazać w codziennych sytuacjach. Udowadnia, że może być towarzyszem każdej chwili. W głównym haśle kampanii pyta: „Moja Inka tutaj?”. I odpowiada: tak… w kawie, owsiance, koktajlu, rozgrzewającej zupie i ulubionych cynamonkach.

Inka zadaje pytanie, by zachęcić do odkrywania nowych smaków. W kampanii przedstawiane są napoje roślinne, które każdy może dopasować do swojego stylu – od owsianego, sojowego, kokosowego czy migdałowego, po wersje waniliowe i kakaowe w poręcznych opakowaniach. Do tego roślinne napoje z serii Barista, stworzone z myślą o idealnej piance do ulubionego cappuccino. Wszystkie smaki świetnie wpisują się w codzienne chwile.

Jeden produkt, setki możliwości

Inka pokazuje wszechstronność swoich napojów roślinnych – od porannej owsianki po popołudniowe latte i domowe wypieki na wyjątkowe okazje. Bestsellerem jest napój owsiany, który podbił serca fanów Inki dzięki delikatnemu smakowi i uniwersalności. Towarzyszą mu inne warianty – waniliowy, kakaowy czy wersje Barista – które ułatwiają kawowe eksperymenty.

Czasem mniej znaczy więcej – dlatego Inka przekonuje, że warto sięgać po ulubiony klasyczny smak (owsiany, sojowy, kokosowy lub migdałowy) także w wersji solo. To szybka chwila przyjemności, która orzeźwia i pozwala złapać oddech.

Miłośnicy słodkości chętnie sięgają po napoje roślinne, by przygotować puszyste naleśniki, gofry i wypieki. Na stronie Inka.pl można znaleźć garść inspiracji m.in. autorski przepis na klasyczne cynamonki z napojem owsianym waniliowym.

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Kampania widoczna w całej Polsce

Działania pod hasłem „Moja Inka tutaj?” będą miały charakter ogólnopolski i obejmą szeroko zakrojone aktywności. Komunikacja pojawi się w przestrzeni miejskiej, między innymi na wiatach przystankowych i w galeriach handlowych. Kampania będzie również intensywnie prowadzona w świecie online – w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) oraz poprzez współpracę z popularnymi influencerami, którzy pokażą, że Inka świetnie sprawdza się także w mniej oczywistych odsłonach.

Nowa kampania podkreśla, że Inka nie kończy się na kubku kawy zbożowej. Napoje roślinne otwierają przed nami świat różnorodnych smaków i możliwości. „Moja Inka tutaj?” – zawsze tak… przy śniadaniu, w drodze i podczas popołudniowego relaksu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski...

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie