Moda i UrodaSimple CP SS 2015

Simple CP SS 2015

-

Kolekcja Simple CP SS 2015 to ukłon w stronę twórczości Soni Delaunay – rosyjsko-francuskiej malarki, prekursorki orfizmu. Projektanci Simple CP z powodzeniem zapożyczyli charakterystyczne, abstrakcyjne geometryczne wzory i formy, dzięki czemu wiosenno-letnia kolekcja na długo zapadnie w pamięć fanom marki.

Geometria i mocne kolory

Simple CP SS 2015 to połączenie geometrycznych, abstrakcyjnych wzorów stosowanych przez Delaunay (w tym nieśmiertelnego wzoru jaskółek) z bardzo mocnymi, charakterystycznymi kolorami. Zespół projektantów pod kierownictwem Weroniki Pietras wykorzystała wszystkie charakterystyczne elementy twórczości Soni Delaunay. W kolekcji pojawia się czerwień, królewski błękit, a także całe spektrum monochromatycznych odcieni – od bieli, przez gołębie szarości, po głęboką czerń.

Wielkomiejskie retro

Zespół projektantów Simple CP wykorzystał liczne motywy retro i zadbał, by ich interpretacja dobrze wpisywała się w języki wielkiego miasta. Typowe dla lat 60-tych spodnie cygaretki, pudełkowe płaszcze i trapezowe sukienki nie są jednak czystą kalką starych wzorów. Unowocześnione formy, nowoczesne materiały i perfekcyjne dopasowanie do potrzeb dzisiejszych kobiet – wszystko, byś czuła się pewnie i seksownie.

Jednak kolekcja Simple CP SS 2015 nie zrywa z tradycyjnymi dla marki koszulami, ultrakobiecymi sukienkami i marynarkami, czy seksownymi kombinezonami – nawet bardzo mocne rozszerzane spodnie typu „culottes” znalazły swoje miejsce w wiosenno-letniej kolekcji Simple CP.

Ready-to-wear, Business i Evening

Obok podstawowej kolekcji wiosna-lato, zespół Simple CP przygotował dwie dodatkowe linie: Business oraz Evening. W linii Business pojawiły się kombinezony, dopasowane garnitury, stonowane sukienki i typowo biurowe elementy – ołówkowe spódnice i białe bluzki. Kolekcja Evening natomiast to linia zachwycających, jedwabnych sukni czy efektowne, dekorowane falbanami kreacje.

Kolekcja wiosna/lato 2015 dostępna będzie w butikach regularnych Simple CP w całej Polsce oraz w e-sklepie na stronie www.e-simple-cp.com.

Architektura Lizbony stanowiła idealne tło dla zdjęć w wykonaniu fotografki Agaty Pospieszyńskiej. Twarzami marki zostały polskie topmodelki – Maja Salamon i Magdalena Jasek, gwiazdy m.in. kampanii Valentino, Prady i Carven, a prywatnie przyjaciółki. Sesję stylizowała Ina Lekiewicz, natomiast autorem filmu wizerunkowego jest Kuba Kossak.

Najnowsze artykuły

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Musisz przeczytać

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie