ŻycieOptima odsłania kobiecą stronę finansów

Optima odsłania kobiecą stronę finansów

-

Jak do tej pory w branży usług finansowych nie było firmy pożyczkowej, która w pełni koncentrowałaby się na kobietach i realizacji ich potrzeb. W oparciu o doświadczenie wynikające z wieloletniej obecności na rynku i obserwację zmieniających się realiów, Optima harmonizuje strategię działania i zwraca się w stronę kobiet.

Dlaczego Optima tak dobrze rozumie potrzeby kobiet? Nie tylko dlatego, że 70 proc. pracowników naszej firmy to właśnie panie.

Pożyczka jest kobietą

Jak wynika z badań przeprowadzanych przez Optimę 88 proc. kobiet podejmuje wszystkie decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym i – co ważne – terminowo spłaca zobowiązania. Ponadto zdecydowanie więcej pań niż panów, ponownie wybiera pożyczkę od Optimy. Jak widać grupę docelową stanowią przede wszystkim kobiety, a te nierzadko czują się niedoceniane przez branżę finansową.

Optima wspiera pomysły kobiet

Polki są nie tylko zaradne, lecz także pełne optymizmu. To właśnie one śmiało podchodzą do realizacji swoich marzeń, które zamieniają w realne do osiągnięcia cele. Czasem jednak potrzebują niewielkiej pomocy w postaci dodatkowego wsparcia finansowego. Tu pojawia się Optima, która wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet i prezentuje swoje kobiece oblicze.

Nowe podejście do finansów, nowe logo

W ramach przeprowadzonego rebrandingu marki Optima wprowadza nowe kolorowe logo – motyla, który symbolizuje lekkość i elastyczność działania.

W ramach nowej strategii, oprócz unowocześnionego logo, Optima przygotowała także ulepszoną ofertę pożyczek, która jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby rynku i klientek, ponieważ to właśnie kobiety są inspiracją do ciągłego doskonalenia produktów finansowych marki.

Optima – lepsza strona finansów.

Najnowsze artykuły

Audemars Piguet Royal Oak: Kultowy projekt, który zyskuje z czasem

Zdarza się, że ktoś zobaczy Audemars Piguet Royal Oak tylko na zdjęciu i od razu mówi: „ostre, nietypowe, chyba nie dla...

Blissim wkracza do Polski – francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

Blissim, wiodąca francuska marka oferująca spersonalizowane beauty boxy w modelu subskrypcyjnym, ogłasza swoje wejście na polski rynek. Od grudnia...

Odbuduj mikrobiom skóry – 6 kosmetyków, które musisz mieć!

Rumień, szczypanie po aplikacji kremu, przesuszenie lub niespodziewane wypryski to częste sygnały, że skóra straciła równowagę. Winowajcą często jest...

BODY.lab Regenerujące masło do ciała z egzosomami od MIYA Cosmetics- wsparcie skóry w procesach regeneracji i odnowy

Kosmetyki do ciała stają się smart. W przeciwieństwie do klasycznych balsamów, nowoczesne formuły bazują na składnikach o udowodnionych funkcjach...

Musisz przeczytać

OLM Nature Escape „Hotelem Roku 2026” wg Gault&Millau! Poznaj idealne miejsce na zimowy reset w Alpach!

Za pasem święta i ferie zimowe. Zastanawiasz się, gdzie spędzić urlop? Jeśli chcesz oderwać się od codziennego zgiełku i...

Jak komunikować się z fryzjerem, aby wyjść z salonu zadowolona?

Wiele z nas zna to uczucie, kiedy po wizycie u fryzjera patrzymy w lustro i myślimy, że coś jednak...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie