Moda i UrodaMohito Gold Label SS 2016 - Lost in Wonderland

Mohito Gold Label SS 2016 – Lost in Wonderland

-

Jak zawsze nowoczesna i kobieca, wiosenna odsłona limitowanej linii Mohito Gold Label to jednak ponad wszystko zabawa trendami i prawdziwe modowe szaleństwo! Nie bez powodu jej motywem przewodnim jest hasło „Lost in Wonderland”.

W nowym sezonie Mohito zabiera swoje Klientki w prawdziwą jazdę bez trzymanki. Wszystko za sprawą kolejnej odsłony linii Gold Label zaprojektowanej z myślą o Kobietach, które w modzie nie uznają ograniczeń i lubią manifestować swój styl za pomocą wyrazistych ubrań i dodatków. 

Orzeźwiająca i typowo wiosenna paleta kolorystyczna opiera się na ciemnym denimie, jasnej mięcie oraz eterycznym różu w odcieniu Rose Quartz – wybranym przez Pantone kolorem roku 2016. Garderobę nowoczesnej fashionistki doskonale dopełnią również srebrne cekiny, opalizujące tkaniny oraz przewijający się w nadrukach hipnotyzujący motyw zmultiplikowanych, kolorowych rybek. Łącząc je ze sobą, warto pamiętać o jednym: moda nie uznaje zasad i ponad wszystko powinna być zabawą!

W kolekcji oprócz klasycznych fasonów spodni, koszul i sukienek pojawia się także hit modowej blogosfery, czyli satynowy bomber w pudrowym kolorze. Obok niego na uwagę zasługuje także czarna z ramoneska z fantazyjnym napisem na plecach. Z kolei różowe sandałki z futrzanymi pomponami oraz miętowe szpilki i kopertówka wykończone oryginalnymi nitami to ekstrawagancki, a zarazem szalenie pociągający akcent, który doda charakteru każdej stylizacji.

Kolekcja Mohito Gold Label jest już dostępna w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com

Sesja zdjęciowa
Zdjęcia: Marcin Hryniewicz
Modelka: Milena/Avant Models
Stylizacje: Arleta Żak/Mohito
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
Art Director: Ewelina Głaz/Mohito
Brand Manager Mohito: Robert Machałek

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Najnowsze artykuły

Mega nawilżenie z efektem „wow”! Poznaj nową serię do pielęgnacji twarzy marki FaceBoom

Czysta przyjemność, lekkość formuł i efekt glow już po pierwszym użyciu – tak właśnie działa FaceBoom 2.0, nowa linia...

Jesienna regeneracja ciała i włosów z Pharma Care

Jesień to czas, gdy ciało i włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji. Niska temperatura, suche powietrze w pomieszczeniach i zmiana rytmu dnia sprawiają, że skóra domaga się...

Botoks czy kwas hialuronowy – który zabieg wybrać na pierwsze zmarszczki?

Pierwsze zmarszczki pojawiają się zwykle niepostrzeżenie – delikatne linie wokół oczu, czoła czy ust stają się widoczne, gdy skóra...

Jak ekologicznie wyczyścić nagrobki przed dniem Wszystkich Świętych

Prace porządkowe na cmentarzu to oznaka troski i pamięci. Trzeba jednak mieć na względzie to, że wybór środków i...

Musisz przeczytać

Jak łączyć różne składniki aktywne w pielęgnacji twarzy?

Świadoma pielęgnacja to nie tylko wybór dobrych kosmetyków, ale także umiejętne łączenie składników aktywnych. To właśnie one odpowiadają za...

Od kawy po owsiankę: Inka stawia na napoje roślinne w ogólnopolskiej kampanii

Moja Inka tutaj? Tak! Dzięki nowej kampanii napojów roślinnych każdy może odkryć, że Inka to coś więcej niż kawa...

Może Ci się spodobaćZOBACZ
Wybrane dla Ciebie