PARFOIS SS 2016 – ON THE ROAD

    -

    W otoczeniu niezwykłego i surowego pejzażu otaczającego wulkan Teide, usytuowany na wyspie Teneryfa, stanowiącym scenariusz kampanii SS 16 marki Parfois, firma skupia swoją uwagę na młodej modelce Rianne Haspens, uchwyconej przez obiektyw aparatu argentyńskiego fotografa Rodrigo Carmuega, na wysokości ponad 3000 metrów nad poziomem morza.

    W oczekiwaniu na najbardziej gorącą porę roku, Parfois przygotowała kampanię, której celem jest ukazanie kobiety w podróży, w uchwyceniu intymnym i prawdziwym, oddającą mnogość osobowości, z których każda jest pewna siebie, niezależna i, przede wszystkim, prawdziwa.

    W drodze (On the Road) opowiada historię kobiety niezależnej, która kroczy swoją własną ścieżką bez oglądania się za siebie. Kobieta ta prowadzi samochód drogą wiodącą przez pustynne tereny; kobieta ta jest wyjątkowa i intrygująca i sama decyduje, dokąd zmierza udowadniając w ten sposób swoją siłę i wolność.

    Marka przedstawia nam różnorodność swoich produktów stanowiących kolekcję i prezentuje cztery różne ścieżki, tak jakby to były czery różne podróże. Te cztery ścieżki mają prowadzić do różnych rodzajów kobiet: pierwszego – romantycznego, kwiecistego i dziewczęcego, drugiego – miejskiego i młodzieżowego, trzeciego – nowoczesnego, minimalistycznego i wyrafinowanego oraz czwartego – zupełnie etnicznego, folklorystycznego i plemiennego ukazując w ten sposób główne tendencje nadchodzących sezonów.

    W podróży bez końca, marka zabiera nas na cztery różne ścieżki wiodące ku czterem różnym miejscom, które to mogą być częścią każdej kobiety ukazując nam jedną kobietę, która nie musi nikomu niczego udowadniać, ewentualnie tylko sobie samej.

    I rather just go because it feels right…

    W oczekiwaniu na najbardziej gorącą porę roku, marka ukazuje nam cztery różne ścieżki, których celem jest doprowadzenie do czeterych typów kobiet: pierwszego – romantycznego, kwiecistego i dziewczęcego; drugiego – miejskiego i młodzieżowego; trzeciego – nowoczesnego, minimalistycznego i wyrafinowanego; czwartego – zupełnie etnicznego, folklorystycznego i plemiennego.

    Dancing Day Dream i Vintage Pastel

    Kolekcje, w których dominują motywy kwieciste inspirowane wschodem w pastelowych tonacjach. Torebeczki z kwiatowym nadrukiem, gdzie kolor czarny jest stałym elementem w tle, pysznią się innowacyjnymi kształtami i posiadają lakierowane wykończenia dopasowane kolorem. Biżuteria jest w stylu vintage z wykończeniami w kolorze starego złota i wybita nieregularnymi kamieniami przypominającymi witraże w stylu art-deco.

    City Palms, Petal Blast, Bird Flower

    Młodzieżowa strona pory roku obecna jest w trzech tendencjach, gdzie punktem wyjścia są motywy geometryczne, kwiatowe i egzotyczne. Torebeczki wielokolorowe, nadruki z nakładającymi się na siebie haftami, w nowoczesnych kształtach i szczegółami przypominającymi coś niedokończonego. Bardzo duża biżuteria z elementami wielokolorowej żywicy i kamieni przywodzącymi na myśl potężne kwiaty łącząc się z niektórymi bardziej stylizowanymi i prostszymi elementami ukazując wykończenia matowym złotem. Obuwie jest charakterystycznie młodzieżowe, tak jak np. tenisówki na koturnie, podczas, gdy chusty noszą motywy przyrody, np. płatki i liście w ciepłych kolorach stanowią tło.

    Bryza morska, Minimalizm i Pracoholik

    Minimalizm i wyrafinowanie to cechy charakterystyczne tych trzech tendencji. Torebeczki w mocnych, nasyconych kolorach z nadrukami zwierzęcymi i wzorami graficznymi w klasycznych i dyskretnych kształtach świetnie łączą się z każdym stylem. Biżuteria jest geometryczna i bardzo minimalistyczna wzbogacona o półszlachetne kamienie takie jak lapis lazuli, wykończenia „brushed” w tonacji złotej lub posrebrzanej oraz kolczyki w nowoczesnych kształtach.

    Tribu, Travel East i Rainbow Medley

    Motywem przewodnim tej tendencji jest bogactwo szczegółów i materiałów kontrastujące z zastosowaniem ciepłych i podstawowych kolorów. W przypadku torebek widzimy bogatą mieszankę materiałów i wykończeń: aplikację kamieni, haftów, koralików, frędzelków i etnicznych nadruków z motywami zwierzęcymi, które współgrają z takimi materiałami jak skóra, zamsz oraz jedwab. Torebki wykonane są ze słomy i ozdobione frędzlami, warkoczami i wisiorkami. Biżuteria ma wygląd rękodzieła i łączy w sobie elementy frędzli, koralików, kamieni naturalnych i pior. Sandały wykonane są z prawdziwej skóry z aplikacjami z koralików, frędzelków, słomianych wstążek; są one płaskie lub na koturnie i dopełniają wyglądu etnicznego i plemiennego.

    Udostępnij ten artykuł

    Ostatnie posty

    Ostatnie komentarze

    Nina NA Endometrioza