Content - cały internet w jednej książce

Content - cały internet w jednej książce
Content - cały internet w jednej książce

Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Facebook
W kratkę od Top Secret
Motyw kraty mocno trzyma się w jesiennych trendach. Nie zabr...
piątek, Wrzesień 21, 2018 - 13:05
Zwykłe żelazko czy stacja parowa? Czego naprawdę potrzebujesz?
Żelazko to niewątpliwie jedno z najbardziej potrzebnych i ni...
piątek, Wrzesień 21, 2018 - 12:40
Oleje roślinne dobre dla serca
Statystyki donoszą, że prawie 50% zgonów w Polsce spowodowan...
piątek, Wrzesień 21, 2018 - 11:01
Rozgrzej się jesienią
Gorąca, pyszna herbata lub pobudzająca kawa to nieodłączne e...
piątek, Wrzesień 21, 2018 - 09:44

  

Reklama