Specjalne okazje, takie jak eleganckie spotkania czy wieczorne wyjścia, wymagają wyjątkowych ubrań. Kolekcja Evening będąca kontynuacją znanej klientkom Simple kolekcji Boutique i Dress Party to luksusowa i pełna klasy propozycja marki na jesienno-zimowy sezon. Metaliczny błysk, innowacyjne materiały, ponadczasowe kroje i oryginalne detale sprawią, że będziesz wyglądała kobieco i zniewalająco.

Simple CP Evening AW 2014/15

Marka Claire's tegorocznej jesieni proponuje kolekcję dodatków orbitujących wokół 2 wielkich trendów – kwiaty i pióra pokrywają wszystko: opaski, kolczyki, kosmetyki i inne dodatki. Kolekcja Claire's AW 2014/15 dodaje szyku każdej stylizacji, nadając jej lekką nutkę boho i hippie. Daj się porwać jesiennej fali Claire's! (fot. mat. prasowe)

Claire’s AW 2014/15

SETA (z włoskiego „jedwab”) to nowa marka na polskim rynku. Sprawdź jakie stylizacje przygotowała marka, której nazwa nawiązuje do unikatowości, szlachetności i luksusu - zobacz kolekcję SETA AW 2014/15. (fot. mat. prasowe)

SETA AW 2014/15

A Golden State of Mind to dla marki Levi's powrót do korzeni. Kolekcja Levi;s AW 2014/15 ściśle nawiązuje do Kalifornii, począwszy od jej hipisowskiego charakteru, przez miejski charakter plaży Venice Beach, aż po dzikość Parku Narodowego Yosemite. (fot. mat. prasowe)

Levi's AW 2014/15

Primamoda AW 2014/15 to innowacyjne projekty, wyraziste kolory i kunsztowne detale – daj się ponieść urokowi Mediolanu! (fot. mat. prasowe)

Primamoda AW 2014/15

Marka Simple dba o te z pań, które na co dzień muszą ograniczać swoją garderobę do biurowego dress code'u. Kolekcja Simple CP Business AW 2014/15 wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, dając szeroki wybór stylizacji eleganckich, stylowych kreacji, nawiązujących do największych światowych trendów. Jeśli masz dość garsonek i butów na słupku – Simple CP Business jest dla Ciebie! (fot. mat. prasowe)

Business Simple AW 2014/15

Jak się mierzyć i dopasować biustonosz

W większości sklepów znajdujących się na terenie Polski znajdziemy bieliznę w rozmiarach 75-90 i ograniczonym wyborze miseczek. W
W większości sklepów znajdujących się na terenie Polski znajdziemy bieliznę w rozmiarach 75-90 i ograniczonym wyborze miseczek. W "bieliźniarkach" niepodzielnie królują 75 A, B, C z małymi odchyłami w dół i w górę. Dlatego też źle dobrany biustonosz nie jest kwestią nietypowego biustu, ale złego mierzenia i słabo rozbudowanej rozmiarówki. (fot. depositphotos)

Wiele pań będzie z pewnością zaskoczonych stwierdzeniem, że noszą za małe biustonosze. Wciąż pokutuje przekonanie, że za dobrze podniesiony i ułożony biust odpowiadają ramiączka (ciekawe zatem, jakim cudem staniki bez ramiączek miałyby jakikolwiek sens). Stąd też częsty widok zwisających miseczek z przodu, a wywindowanego między łopatki zapięcia z tyłu. To, czy nasz biust będzie podniesiony zależy od doboru odpowiedniego pasa i wielkości miseczki. Pas odpowiada za podtrzymywanie, a miseczki "zbierają" wszystko w jedno miejsce.

W większości sklepów znajdujących się na terenie Polski znajdziemy bieliznę w rozmiarach 75-90 i ograniczonym wyborze miseczek. W "bieliźniarkach" niepodzielnie królują 75 A, B, C z małymi odchyłami w dół i w górę. Dlatego też źle dobrany biustonosz nie jest kwestią nietypowego biustu, ale złego mierzenia i słabo rozbudowanej rozmiarówki.

Brafitting to dziedzina, która zajmuje się prawidłowym doborem bielizny kobiecej. Jeżeli biustonosz stale uciska, ociera, ciągle trzeba go poprawiać, wcale nie podnosi biustu, a ten po prostu zwisa w miseczkach, to znak, że bielizna została całkowicie źle dobrana. Dzięki brafittingowi dowiemy się w jakie rozmiary celować i jaki model stanika najbardziej nadaje się do kształtu biustu.

Pierwszym krokiem do ustalenia rozmiaru jest uzyskanie dokładnego wymiaru pod biustem. W tym celu należy zmierzyć się dość ciasno, na lekkim wydechu i w równej linii. Od tej liczby trzeba odjąć 5 centymetrów. Uzyskany wynik pokazuje, jaka szerokość pasa jest najodpowiedniejsza. Następny etap to mierzenie w biuście, najlepiej w miękkim staniku (chociaż nie jest to konieczne). By dowiedzieć się, jaka miseczka będzie w naszym przypadku najodpowiedniejsza, należy odjąć sugerowaną szerokość pasa od wartości uzyskanej w biuście. To jest ta chwila, w której część z nas dowiedziałaby się, że nosi biustonosz o kilka numerów za mały.

Biust nigdy nie jest samoistnie podniesiony, ponieważ nie pozwala na to grawitacja. Zawsze jest nieco opadnięty i rozlany na boki (z tego powodu zaczęto produkować implanty o owalnym kształcie, dzięki czemu sztuczny biust zachowuje się prawie identycznie). Zadaniem dobrego braffitera jest dobranie takiej bielizny, która porządnie zbierze "boczki" i podniesie pierś. Panie mogą zmierzyć się również we własnym zakresie i skorzystać z tabelki. Trzeba jednak pamiętać, że wynik miseczki, jaki uzyskamy jest szacunkowy i tylko pokazuje w jaki przedział należy celować. Wielkości te zmieniają się nieco w zależności od modelu, od marki, czy elastyczności materiału, z którego biustonosz został uszyty. Dobre sklepy stacjonarne oferują brafitting na miejscu, ale w zdalnych zakupach musimy liczyć na siebie.

Braffiting bez tajemnic: www.dobrana.pl/Brafitting-cinfo-pol-16.html

Informacje

Komentarze

  • Ostatnie
  • Popularne
  • Znaczniki
  • Facebook
Moodo SS 2015 – backstage (fot. mat. prasowe)
Kampania Moodo SS 2015 to więcej, niż zwykła kolekcja. Najgo...
poniedziałek, Styczeń 26, 2015 - 10:25
Wbrew pozorom sklep zoologiczny to nie miejsce, w którym pracują przypadkowi ludzie. Skupia on nie tylko sympatyków i entuzjastów zwierząt, lecz przede wszystkim profesjonalistów, którzy wiedzą o czym mówią i znają się na rzeczy.
Kiedy myślisz „sklep”, masz przed oczami osiedlowy warzywnia...
poniedziałek, Styczeń 26, 2015 - 09:48
Chciałabyś zaskoczyć gości nowym daniem? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie – karkówka w miodzie. Twoi goście będą zachwyceni! (fot. depositphotos)
Chciałabyś zaskoczyć gości nowym daniem? Mamy dla Ciebie ide...
piątek, Styczeń 23, 2015 - 16:00
Upływający czas jest nieubłagany dla kobiecych piersi. Już po 30 roku życia zaczynają tracić one tkankę tłuszczową, a to sprawia że stają się mniej jędrne. Choć procesu starzenia nie da się powstrzymać, to można go znacząco opóźnić. Sprawdź, jak zmienia się kondycja biustu w różnych etapach życia i poznaj zalecenia brafitterki Dalia, jak dłużej cieszyć się jego dobrą kondycją. (fot, mat. prasowe Dalia)
Upływający czas jest nieubłagany dla kobiecych piersi. Już p...
piątek, Styczeń 23, 2015 - 15:39
(312)
(277)
(259)
(259)
(204)
(186)
(185)
(182)
(182)
(163)
(163)
(138)
(110)
(80)
(74)
(64)
(57)
(50)
(50)
(50)
(49)
(46)
(44)
(44)
(43)
(41)
(39)
(39)

  

Reklama

Trendy w modzie - kolekcje AW 2014/15

Unisono AW 2014/15

Unisono AW 2014/15 to odświeżone spojrzenie na odzież sportową. Tradycyjne fasony zostały przedstawione w nowej formie zachwycają jak nigdy wcześniej! (fot. mat. promocyjne)

Solar AW 2014/15

Solar AW 2014/15 – kobieca natura pełna kontrastów (fot. mat. prasowe)

Business Simple AW 2014/15

Marka Simple dba o te z pań, które na co dzień muszą ograniczać swoją garderobę do biurowego dress code'u. Kolekcja Simple CP Business AW 2014/15 wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, dając szeroki wybór stylizacji eleganckich, stylowych kreacji, nawiązujących do największych światowych trendów. Jeśli masz dość garsonek i butów na słupku – Simple CP Business jest dla Ciebie! (fot. mat. prasowe)

SETA AW 2014/15

SETA (z włoskiego „jedwab”) to nowa marka na polskim rynku. Sprawdź jakie stylizacje przygotowała marka, której nazwa nawiązuje do unikatowości, szlachetności i luksusu - zobacz kolekcję SETA AW 2014/15. (fot. mat. prasowe)

Natasha Dziewit AW 2014/15

Natasha Dziewit AW 2014/15 – In the Mood (fot. mat. prasowe)

Bershka AW 2014/15

Najnowsza kolekcja marki Bershka na jesień-zimę 2014/15 opatrzona jest hasłem „The Call of the Urban Wolves”. Hiszpańska marka zadbała o to, by kolekcja Bershka AW 2014/15 idealnie wpisała się w trendy na nadchodzący sezon, nie tracąc przy tym nawet grama wyjątkowości. Zobacz najnowszy lookbook Bershka! (fot. mat. prasowe)

Anja Rubik AW 2014

Anja Rubik dla Mohito AW 2014 (fot. mat. prasowe)

Esprit AW 2014/15

Dźwięki i widoki nam towarzyszące, zapachy, obrazy – wszystko, co definiuje nasze otoczenie stanie się w sezonie jesień-zima 2014/15 podstawą naszego ubioru. Co zaproponowała marka Esprit?

Never Ever AW2014

 Never Ever w nowej odsłonie na sezon AW14 - Big City Lights (fot. mat. prasowe)

Cropp AW 2014/15

Kolorowo-kontrastowo – Cropp Jesień 2014 (fot. mat. prasowe)